دانلود همه کس شهاب رمضان کیفیت عالی 320 + متن آهنگ

شهاب رمضان – همه کس

دانلود اهنگ جدید شهاب رمضان به نام همه کس با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ همه کس شهاب رمضان از رسانه موزیکیشو

Shahab Ramezan Hamekas Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب رمضان – همه کس

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 75

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ شهاب رمضان – همه کس

منو جا نذار بغل بگیر تو بمون برام تو بگو بمیر منو اشک خودم روی شونه ی تو خالی میشه دلم به بهونه ی تو خوبه با من همیشه میونه تو عشق دیوونه ی تو ... همه کس تویی تو آخه هرچی تو قلبمه میدونی تو بلدی تو منو همه میرن و باز داری میمونی تو چه قشنگ داری رنگ سفیدو رو قلب من میزنی تو همه کس تویی تو آخه هرچی تو قلبمه میدونی تو بلدی تو منو همه میرن و باز داری میمونی تو چه قشنگ داری رنگ سفیدو رو قلب من میزنی تو تو یه وقت قعر نکنی با من میشه باشی واسم میشه صدات بزنم تو نگاه کنی من به یذرشم قانعم منو اشک خودم روی شونه ی تو خالی میشه دلم به بهونه ی تو خوبه با من همیشه میونه تو عشق دیوونه ی تو ... بلدی تو منو همه میرن و باز داری میمونی تو چه قشنگ داری رنگ سفیدو رو قلب من میزنی تو همه کس تویی تو آخه هرچی تو قلبمه میدونی تو بلدی تو منو همه میرن و باز داری میمونی تو چه قشنگ داری رنگ سفیدو رو قلب من میزنی تو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز شهاب رمضان با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. شهاب رمضان در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده همه کس را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که همه کس شهاب رمضان یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای شهاب رمضان و همه کس او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. شهاب رمضان سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر همه کس به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. شهاب رمضان امیدوار است با عاشقانه همه کس بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت همه کس شهاب رمضان باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از همه کس شهاب رمضان لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام شهاب رمضان را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده همه کس به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، همه کس شهاب رمضان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران شهاب رمضان نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ همه کس حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. همه کس شهاب رمضان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی شهاب رمضان با انتشار آهنگ جذاب همه کس از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. شهاب رمضان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه همه کس رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه همه کس شهاب رمضان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شهاب رمضان خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب همه کس را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده همه کس در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. شهاب رمضان در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. همه کس شهاب رمضاناز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. شهاب رمضان نیز در همه کس تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ همه کس حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام شهاب رمضان را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده همه کس به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، همه کس شهاب رمضان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران شهاب رمضان نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ همه کس حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. همه کس شهاب رمضان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی شهاب رمضان با انتشار ترانه جذاب همه کس از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. شهاب رمضان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه همه کس رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک همه کس شهاب رمضان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شهاب رمضان خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب همه کس را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده همه کس در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. شهاب رمضان در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. همه کس شهاب رمضاناز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. شهاب رمضان نیز در همه کس تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک همه کس حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

شهاب رمضان همه کس را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران شهاب رمضان را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از شهاب رمضان که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران شهاب رمضان قطعه همه کس را جزو بهترین کارهای او می دانند. همه کس شهاب رمضان خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ همه کس شهاب رمضان را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک همه کس شهاب رمضان لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
هستی حیاتی گفته:

بدک نیس