اهنگ معجزه شهاب فالجی عاشقتم دانلود روانیتم عقل و هوشم پرانی + متن کامل

امین فالجی و شهاب فالجی – معجزه

دانلود اهنگ جدید امین فالجی و شهاب فالجی به نام معجزه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ معجزه امین فالجی و شهاب فالجی از رسانه موزیکیشو

امین فالجی و شهاب فالجی – معجزه

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 867

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ امین فالجی و شهاب فالجی – معجزه

عاشقتم روانیتم عقل و هوشم پرانی امشو نسخنی تنم بخن بومه حیرانی تو معجزه ی آسمان بان زمین جاد نیه ایوشن سر ناسه بیاوان هرکه چویلد دیه تو آیم یا پری و گشتی دنیا سری دنیایگه خنیلگد جز تو و گشت بیزارم خودی نازنین یارم درد زلف هیولگد آسمان کفری درات و بان چاو ابروی تو انگار معجزه کید تو خور و مانگ ستاره قشنگی شواره گشتی بوده نذر تو دسیلد بیله ناو دسم ناز بکه ارام چاو مس نازد سنم هرچی که بو و داد قلبم برس چه معجزه ی کی چویلد بومه فدای هنارس بخن تا دنیا بزانن قشنگی وی دنیا هس تو آیم یا پری و گشتی دنیا سری دنیایگه خنیلگد جز تو و گشت بیزارم خودی نازنین یارم درد زلف هیولگد آسمان کفری درات و بان چاو ابروی تو انگار معجزه کید تو خور و مانگ ستاره قشنگی شواره گشتی بوده نذر تو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ کردی و اهنگ محلی و اهنگ محلی میباشد.

دنیای موسیقی خوشحال است که امین فالجی و شهاب فالجی با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. معجزه اثری فوق العاده از امین فالجی و شهاب فالجی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. امین فالجی و شهاب فالجی سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار معجزه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود معجزه امین فالجی و شهاب فالجی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست امین فالجی و شهاب فالجی که مربوط به انتشار معجزه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی امین فالجی و شهاب فالجی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه معجزه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. امین فالجی و شهاب فالجی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه معجزه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای امین فالجی و شهاب فالجی در موزیک معجزه لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. امین فالجی و شهاب فالجی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک معجزه جدیدترین اثر امین فالجی و شهاب فالجی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. امین فالجی و شهاب فالجی با اهنگ معجزه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. معجزه امین فالجی و شهاب فالجی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که امین فالجی و شهاب فالجی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط امین فالجی و شهاب فالجی، معجزه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای امین فالجی و شهاب فالجی به ارمغان آورد. امیدواریم امین فالجی و شهاب فالجی بعد از معجزه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ معجزه امین فالجی و شهاب فالجی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز امین فالجی و شهاب فالجی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. امین فالجی و شهاب فالجی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده معجزه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که معجزه امین فالجی و شهاب فالجی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای امین فالجی و شهاب فالجی و معجزه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. امین فالجی و شهاب فالجی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر معجزه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. امین فالجی و شهاب فالجی امیدوار است با عاشقانه معجزه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت معجزه امین فالجی و شهاب فالجی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از معجزه امین فالجی و شهاب فالجی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حامد گفته:

ولا صدات قسه نیره داش شهاب عزیز

ALI2000A گفته:

خیلی آهنگ ها تو دوست دارم عااااااااااااالییییییی 💖💖💖💖❤❤❤❤❤

نیشتمان گفته:

زلف هویلگد یعنی چی؟!

.. گفته:

خیلی خوب و عالیه♥️

روژان گفته:

عالی

روژان گفته:

بان دست ناتیه کاک شهاب

روژان گفته:

بان دست ناتیه شهاب

ابوالفضل گفته:

بابا بارم داش شهاب ترکاند

ژوان گفته:

عاری تک تک

علیرضا شیخی گفته:

به نظر من خیلی خیلی عالی بود داداش شهاب و داداش امین♥️♥️♥️♥️

زهرا محمدی گفته:

عالی

امیر گفته:

داداش فالجی عشقی❤❤❤❤❤❤

امیر.فاطیما گفته:

عالیی دمت گرم

Arash گفته:

عالیییییی خیلی خوب بود ❤❤❤❤

Arash گفته:

عالیییییی خیلی خوب بود

انیل گفته:

عااااالی بود

زهرا گفته:

دردت به جوم شهاب جونم. دوست دارم

ستی گفته:

میپسندم .

حسین گفته:

تف اع شهره بوتی اع روی

Abolfazl گفته:

صداتان قرص آرامشَه❤❤😘😘😘😍😍

یونس گفته:

دمت گرم داش امین سلطان صدا سلطان معرفت خیلی خیلی عالی مثل همیشه

Sana گفته:

واقعا شهاب فالجی از همه خواننده های کرد قشنگ تر میخونه امید وارم تا آخر همینطور ادامه بده😍💫

Fati گفته:

عالیه 😘😘💚💙💙💙

Aida گفته:

مثل همیشه عااااااااااااااااااالیییییییییییی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

مری گفته:

عالییییی