شهاب مظفری آی | دانلود آهنگ آی شهاب مظفری + متن کامل

شهاب مظفری – آی

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام آی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آی شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Ay Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – آی

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – آی

هی پرسه میزنم تو این خیابونا هی زجه میزنم میخوامت از خدا عجب هواییه بارون داره میاد نیستی ندارمت دلم تو رو میخواد نیستی کنار من ببندی چترتو دوتایی خیس بشیم بپیچه عطر تو نیستی حالم بده لعنت به این هوا من بی تو ناخوشم بارون میخوام چی کار بارون میخوام چیکار آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن که جونم دیگه به لب رسید آی زخمه دلم مرهم دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید آی زخمه دلم مرهم دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد بارون میخوام چیکار نیستی حالم بده لعنت به این هوا نمیدونم چمه آخه چه مرگمه سخته نفس برام اینجا هوا کمه تو تب میسوزمو بازم صدات میاد کابوسه رفتنت دلم تو رو میخواد نمیدونم چمه درد نبودنت رحمی کنو بیا من بی تو سردمه هی گریه میکنم هی غصه میخورم من دل نمیکنم از تو نمیبرم سخته بدونه تو سخته برام گلم بد تا نکن باهام من کم تحملم آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید آی زخمه دلم مرهمه دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد
توضیحات

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

یک تک آهنگ آرام و فوق العاذه احساسی دیگر از شهاب مظفری غوغایی در بین طرفداران او به پا کرده است. از ملودی گرفته تا متن ترانه و در خر هم صدای بم و خش دار شهاب مظفری یک بمب عاشقانه ساخته است تا به راحتی چشم هر کسی را تر کند. شنسدن این آهنگ در کنسرت او می تواند تجربه ای خاص باشد.

به امید روزهایی که کرونا را شکست دهیم و بتونیم باز هم اتفاقات جمعی زیبایی را کنار هم تجربه کنیم، از شما موزیکی شویی های عزیز دعوت می کنیم تا این آهنگ عاشقانه را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و تا آن روز قوی و با اقتدار در خانه ها بمونیم تا کرونا را شکست دهیم.

ترانه غمگین این آهنگ را یاشار بلوری سروده است. آهنگسازی آن نیز به عهده شهاب مظفری بوده است.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. امیدوارم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: