دانلود اهنگ شهاب مظفری ادعا | اهنگ ادعا شهاب مظفری + متن کامل

شهاب مظفری – ادعا

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام ادعا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ادعا شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Edea Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – ادعا

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – ادعا

نباید بزاری عذابت بده یه مشت خاطره از یه بی معرفت یکی که حضورت براش بس نبود تو قلبت یه احساسو بی خونه کرد نباید بزاری بگیره دلت تو روزای برقی این شهر سرد دلش سنگ بود ندید حالتو چه راحت دلشو از این خونه کن دوباره با چشم گریون عکساشو میبینی دویاره با یاد حرفاش آروم نمیگری چشمات همش به ساعته تا که برگرده کنارت میدونم دلت طاقت نداره اونی که ادعاش میشه هوای قلبتو داره میدونی دیگه خاطرات تو یادش نمیاره احساست دیگه هر چی که باشه براش فرقی نداره باور کن توی عمق نگاهش میگه دوست نداره نباید بزاری شکستت بده یه آدم که از جنس سنگه دلش میذاشت پای ضعفت همه عشقتو دوست دارم هایی که گفتی بهش نباید که افسرده شی بعد اون مقصر نبودی واسه رفتنش یه جور بدی رفت و تنهات گذاشت بفهمی دروغ بود دلبستنش بفهمی دروغ بود دلبستنش دوباره باز تنهایی قدم میزنی تو خیابون دیوونه میشی اگه ببینی یکی دیگه رو با اون نمیتونی باور کنی که یکی رو داره کنارش میدونم دلت طاقت نداره اونی که ادعاش میشه هوای قلبتو داره میدونی دیگه خاطرات تو یادش نمیاره احساست دیگه هر چی که باشه براش فرقی نداره باور کن توی عمق نگاهش میگه دوست نداره میدونم دلت طاقت نمیاره میدونم دلت طاقت نمیاره میدونم دلت طاقت نمیاره
توضیحات

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

دوست داشتن فقط به زدن حرفای درشت و گفت اینکه این کارو می کنم و اون کارو می کنم، نیست. عاشقی به عمله، به این تو سختیا کنارش باشی و تنهاش نزاری. درکش کنی و حرفاش رو فقط گوش نکنی بلکه واقعا بشنوی و از بین حرفاش حالشو درک کنی. زبونه چشماشو بلد باشی و با هر نگاهش یا پلک زدنش حرف دلش رو بخونی نه اینکه فقط ادعا کنی و خبری از عمل نباشه.

شما رو به شنیدن آهنگ احساسی “ادعا” با صدای شهاب مظفری دعوت می کنیم. می تونی همین حالا این آهنگ دیسلاو رو با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. ترانه این تک آهنگ عاشقانه را عاشقانه سروده است. آهنگسازی این قطعه غمگین را شهاب مظفری و تنظیم آن را امیر پدرام به عهده داشته اند.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: