دانلود آهنگ شهاب مظفری الله | دانلود اهنگ الله شهاب مظفری + متن و ویدیو

شهاب مظفری – الله

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام الله با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ الله شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari allah Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – الله

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 30

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – الله

تو از چی دلخوری پرو نمیشه ریخت تو بالشای آجری دلت گرفته و تفنگ سرپری از چی دلخوری نه گریه داری و نه میشه خنده رو کشید به صورتت گذشته هات هنوز نمیره تو کتت بغض عادتت الله من سفید دنیام سیاه الله دل نمیشه سر به راه الله تنها تو انبار کاه هی میگشتم دنبال نخ سوزنای اشتباه الله جونم آلودست ببخش دائم بهم زدن رو دست ببخش الله من اصلا آدم بده لااقل تو مثل آدم مردنو یادم بده مه گرفت دنیام گم شدی رفتی من صدات کردم وقتی میرفتی تو قضاوت کن اشتباه هامو وقتی راه رفتی رد پاهامو الله من سفید دنیام سیاه الله دل نمیشه سر به راه الله تنها تو انبار کاه هی میگشتم دنبال نخ سوزنای اشتباه الله جونم آلودست ببخش دائم بهم زدن رو دست ببخش الله من اصلا آدم بده لااقل تو مثل آدم مردنو یادم بده
توضیحات

شهاب مظفری خواننده دوست داشتنی پاپ که به لطف صدای خاص و کارهای عاشقانه اش توانسته مسیر موفقیت را به خوبی طی کند، بعد از مدتی سکوت باز هم به دنیای موسیقی بازگشته است. این خواننده دوست داشتنی که با آهنگ های زیبای قسم و خودت توانست مثل بمب سر و صدا کند، بعد از آن هم خوش درخشید و با اجرای آهنگ وای وای با علی یاسینی و ما باحالیم، 2 کار شاد فوق العاده را روانه بازار کرد تا همچنان درخشان و دوست داشتنی ظاهر شود.

شهاب مظفری که چند ماهی است پیچ اینستاگرام اش را بسته است و هوادارانش تنها از طریق پیج آراد با او در ارتباط هستند و هنوز هم کسی دلیل این کار او را نمیداند. وی که در این چند وقته بسیار پر کار بوده، قبل از عید آهنگ برعکس را منتشر کرد که با استقبال زیاد هوادارانش مواجه شد.

از طرفی نیز این خواننده تواسنت در همکاری با مجموعه دل، آهنگ های خوبی را تولید کند که آهنگ شناسنامه نیز برای همین مجموعه ساخته شده است. آهنگ جدید الله که از طرفی مناسبت ماه رمضانی دارد، برای مجموعه دل و اپیزود جدید آن ساخته شده است. همکاری با دل یک برد دو طرفه برای شهاب مظفری و سریال بود و کارهای احساسی شهاب به دل همگان نشسته است. شعر احساسی این کار اثر مهرزاد امیرخانی است که خیلی از کارهای شهاب را سروده است و ملودی آرام آن را معین طیبی ساخته است.

امیدواریم از این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
هرمیون گرنجر گفته:

لامصب آهنگش خیلیییییییییییی عالی صداشم حرف نداره👌