تو رو خواب دیدم شهاب مطفری | دانلود اهنگ شهاب مظفری تو رو خواب دیدم + متن کامل

شهاب مظفری – تو رو خواب دیدم

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام تو رو خواب دیدم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تو رو خواب دیدم شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Toro Khab Didam Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – تو رو خواب دیدم

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 29

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – تو رو خواب دیدم

تو را خواب دیدم بیا زود باش صدا تو شنیدم بیا زود باش منو انتظارت داره میکشه ببین میزو چیدم بیا زود باش پر از انتظارم منو گوش کن چراغ غرورت رو خاموش کن ما از هم گذشتیم و داغون شدیم فراموش کردم فراموش کن شب چشم براهی و بی طاقتی به اندازه ی سال هر ساعتی بیا زود باش مثل اون روزها برات گل گرفتم گل صورتی نذار انتظارم نفس گیرشه بیا خواب من با تو تعبیر شه نگاه کن گلم ماه کامل شده چقدر حرف دارم نذار دیر شه درارو نبستم بیا زود باش چقدر بی تو خستم بیا زود باش همون عطری که دوست داری زدم به عشقت نشستم بیا زود باش شب چشم براهی و بی طاقتی به اندازه ی سال هر ساعتی بیا زود باش مثل اون روزها برات گل گرفتم گل صورتی
توضیحات

هر وسیله و یا حرکتی یک ابتدا دارد. درواقع اصطلاحا می گویند مادر ورزش دویدن می باشد و بر اساس این اصطلاح ها مادر تمام ابزار موسیقی پیانو است. تورو خواب دیدم تنها آلبوم رسمی شهاب مظفری می باشد که در سال 1391 منتشر شد و مورد استقبال طرفدارانش واقع شد. این آلبوم 13 قطعه داشته که یکی از این موارد اهنگ تو رو خواب دیدم شهاب شهاب مظفری می باشد.

پیانو ساز اصلی شهاب بوده و از بچگی آن را آموخته است. اهنگ شهاب مظفری تورو خواب دیدم با ریتم آرام و احساسی پیانو آغاز شده که آرامشی خاص را برای شنونده بوجود می آورد. همچنین مفهوم و معنای این موزیک عاشقانه بوده که می توانید لحظات خوبی را برای خود ایجاد کنید.

ترانه سرای این موزیک مرجان زنگنه ، آهنگساز شهاب مظفری و تنظیم این اثر را نیز رضا صبوری انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حسن آقا گفته:

سلام ،وقت بخیر بسیار عالی گوش نواز

بهاره گفته:

آهنگ بسیار عالی هست