حالم بده شهاب مظفری | دانلود آهنگ شهاب مظفری حالم بده + متن کامل

شهاب مظفری – حالم بده

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام حالم بده با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حالم بده شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Halam Bade Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – حالم بده

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – حالم بده

نميدونم کار کي بود که تو رو ديگه ندارم بيقرارم اين روزا تو فکرتم دلهره دارم نکنه جايي بري سره چشمات چشم بخوري نکنه که تو زندگي از کسي رو دست بخوري حالم بده دلشوره دارم کاش که پيشت بودم نگرانم Halam Bade Delshoore Daram Kash Ke Pishet Boodam Negaranam قدِ يه دنيا غصه دارم تحملم تموم شده طاقت ندارم Ghade Ye Donya Ghose Daram Tahamolam Tamoom Shode Taghat Nadaram همه جارو رفتمو گشتم نديدمو نبود از تو نشونه همه بهم ميگن که ديوونه نذار عکساش پيشت بمونه تو که رفتي از پيشم هي بد آوردم دارم ديوونه ميشم ديگه کم آوردم الم بده دلشوره دارم کاش که پيشت بودم نگرانم Halam Bade Delshoore Daram Kash Ke Pishet Boodam Negaranam قدِ يه دنيا غصه دارم تحملم تموم شده طاقت ندارم Ghade Ye Donya Ghose Daram Tahamolam Tamoom Shode Taghat Nadaram
توضیحات

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

اما اینبار با یک تک آهنگ فوق العاده ریتمیک و زیبا از شهاب مظفری شما رو به ورزش در این روزهای قرنطینه کرونایی دعوت می کنیم. شرایط این روزهای کل دنیا برای همه انسان ها مشابه متن این آهنگ احساسی است. ترانه غمگین این قطعه را شهاب مظفری سروده است و آهنگسازی آن را نیز خودش بر عهده داشته است.

پیشنهاد می کنیم که در این روزها همدلی و در خانه ماندن از هر چیزی مهمتره، حتی برای دور دور با ماشین هم بیرون نریم و به جاش با ورزش و انجام کارهای عقب افتاده توی خونه روحیمون بالا نگه داریم و استرس رو از خودمون کنیم.

آهنگ آپ بیت “حالم بده” با صدای شهاب مظفری رو می تونید همین حالا با دو کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و از ملودی بسیار انرژیکش لذت ببرید.

شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

در ادامه نیز متن کامل ترانه را در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

موزیکیشو برای شما عزیزان اوقات خوشی را آرزومند است.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: