دارم میرم شهاب مظفری | دانلود اهنگ شهاب مظفری دارم میرم + متن کامل

شهاب مظفری – دارم میرم

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام دارم میرم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دارم میرم شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Daram Miram Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – دارم میرم

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – دارم میرم

دارم ميرم خيلي پـُره دلم ازت چيزي نگو خيلي شکست دلم ازت ديگه چيزي نمونده بين من و تو دارم ميرم حرفي نمونده نگفته باشي به من و اين دل فهمونده باشي بايد بريم از پيش تو کاري نمونده نکرده باشي Kari Namoonde Nakarde Bashi جلوي دوستات فهمونده باشي Jeloye Doostat Fahmoonde Bashi خيلي کمم من پيش تو Kheyli Kamam Man Pishe To آره گريه ميکردم هي غصه ميخوردم وقتي که نبودي حالم خيلي خراب بود اصلاً رو پام نبودم برو بپرس از اونا که بودن کنارم باز من با اين حالم تا اسمت ميومد تا يه جا حرف تو ميشد دنيا رو بهم ميريختم اگه کسي بد پشت تو ميگفت هرجا بودم حرف تو بود Harja Boodam Harfe To Bood باور نميکردم اون آدم خود ِ تو بود Bavar Nemikonam Oon Adam Khode To Bood هرجا بودم حرف تو بود Harja Boodam Harfe To Bood باور نميکردم اون آدم خود ِ تو بود Bavar Nemikonam Oon Adam Khode To Bood
توضیحات

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

شما را به شنیدن یکی دیگر از آهنگ های این خواننده جوان و خوش آتیه دعوت می کنیم. تک آهنگ آرام “دارم می رم” با صدای شهاب مظفری تقدیم به شما موزیکی شویی های عزیز. شنیدن این آهنگ احساسی با مضمون بسیار غمگینی که دارد ما را به یاد شعر ها و ملودی های سوزناک آهنگ های ترکی قدیمی و سنتی می اندازد در عین حال فضای آهنگ به دلیل نواختن ویولون یک تم مدرن به خود گرفته است که هنر تنظیم آهنگ آرش حسینی است.

ترانه سرایی و آهنگسازی این قطعه توسط شهاب مظفری انجام شده است. این آهنگ دیسلاو جزء آثار خاص شهاب مظفری محسوب می شود. به طور کلی می توان گفت اغلب آهنگ های او با هم بسیار متفاوت هستند و تنها در عرصه موسیقی منحصر به فرد می درخشند بلکه در کارنامه کاری خود شهاب مظفری نیز تمایز زیبایی با آهنگ های دیگرش ایجاد می کنند.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. امیدواریم از شنیدن این قطعه لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: