اهنگ شهاب مظفری دو برابر | دانلود آهنگ دو برابر شهاب مظفری + متن کامل

شهاب مظفری – دو برابر

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام دو برابر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دو برابر شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Do Barabar Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – دو برابر

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – دو برابر

جای ناخنام رو دیوار تورو نقاشی کشید بشکنه پایی که هیچ وقت به گرد پاهات نرسید شب که میشه دو برابر نفسم میره برات خوش به حالت که میدونی یکی میمیره برات خب حالا که چی بگو من چیکار کنم با یه بغض سنگین آخه من کجا و این عاشقی کجا کار خدارو ببین هی واسه آبرو داریه خنده ی روی لبام هی تو که رفتی توقعی نیست از خاطره هام چیزی باقی نمونده که از خدا چیزی بخوام هی واسه آبرو داریه خنده ی روی لبام هی تو که رفتی توقعی نیست از خاطره هام چیزی باقی نمونده که از خدا چیزی بخوام تو نباشی پنجره بسته بمونه بهتره دوس ندارم بوی عطرت از سر خونه بپره کاش میشد یه جور بشه یه شب یهو وا بشه در من میمیرم واسه این اومدنای بی خبر لحظه به لحظه ی من یعنی از تو شکنجه شدن از الان تا ابد دیگه درد تورو دارم وای به خاطره هات به غمایی که داره میاد دیگه توی اتاقمون پامو نمیذارم هی واسه آبرو داریه خنده ی روی لبام هی تو که رفتی توقعی نیست از خاطره هام چیزی باقی نمونده که از خدا چیزی بخوام هی واسه آبرو داریه خنده ی روی لبام هی تو که رفتی توقعی نیست از خاطره هام چیزی باقی نمونده که از خدا چیزی بخوام
توضیحات

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

این بار با یکی دیگر از تک آهنگ های شهاب مظفری به استقبال شما عزیزان آمده ایم. این تک آهنگ احساسی “دو برابر ” نام دارد. یک آهنگ آرام با ریتمی ملایم که محیط را تلطیف می کند، علی رغم متن غمگینی که دارد و از جدایی نقل می کند.

به امید اینکه قلب عاشق هیچ کس هیچ وقت تنها نمونه می تونید همین حالا این آهنگ عاشقانه را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و از شنیدن آن نهایت لذت را ببرید. فراموش نکنید که عشق و احساس زیباست اما هیچ چیز در این دنیا ابدی نیست.

ترانه زیبای این قطعه را مهرزاد امیرخانی سروده است و آهنگسازی آن را معین طیبی انجام داده است. تنظیم آهنگ نیز به عهده فرشاد یزدی بوده. در ادامه متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم از آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: