زیبای چشم سفید شهاب مظفری | دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری چشم سفید + متن

شهاب مظفری – زیبای چشم سفید

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام زیبای چشم سفید با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زیبای چشم سفید شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Zibaye Cheshm Sefid Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – زیبای چشم سفید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – زیبای چشم سفید

جونم به لب رسید تا عاشقم شدی تا بی قرار و مجنون و شیدا مثل خودم شدی حالا که وقتشه پاتو عقب نکش تصویر عشقو خاموش و تنها رو پوست شب نکش بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد وابسته تر شدم اون خسته تر شد و با خنده میگفت ای بابا ول کن حرفای بیخودو بغض منو ندید اشک منو ندید تا زندگیمون اومد شروع شه اون به تهش رسید زیبای چشم سفید بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد
توضیحات

شهاب مظفری خواننده دوست داشتنی پاپ که به لطف صدای خاص و کارهای عاشقانه اش توانسته مسیر موفقیت را به خوبی طی کند، بعد از مدتی سکوت باز هم به دنیای موسیقی بازگشته است. این خواننده دوست داشتنی که با آهنگ های زیبای قسم و خودت توانست مثل بمب سر و صدا کند، بعد از آن هم خوش درخشید و با اجرای آهنگ وای وای با علی یاسینی و ما باحالیم، 2 کار شاد فوق العاده را روانه بازار کرد تا همچنان درخشان و دوست داشتنی ظاهر شود.

شهاب مظفری این بار ترانه‌ی دیگری برای سریال دل خواند. زیبای چشم سفید نام ترانه‌ای است که از سریال شبکه‌های خانگی دل برای مخاطبانش پخش شد. او بعد از موفقیتی که برای خواندن تیتراژ سریال ستایش ۳ به دست آورد حالا این آهنگ زیبا را خوانده است. زیبای چشم سفید آهنگی غمگین و احساسی است. با فازی که مدت‌ها پیش از شهاب مظفری سراغ داشتیم. شاعر این قطعه مهرزاد امیرخانی می‌باشد و تنظیم کار مشترک بهتاش زرین و حامد حسینی می‌باشد. میکس و مسترینگ کار را نیز محمد فلاحی انجام داده است.

شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم از این ترانه لذت ببرید ولی هیچگاه چنین ناراحت نباشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: