دانلود عکس قدیمی شهاب مظفری | دانلود اهنگ عکس قدیمی شهاب مظفری + متن

شهاب مظفری – عکس قدیمی

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام عکس قدیمی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عکس قدیمی شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Akse Ghadimi Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – عکس قدیمی

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – عکس قدیمی

به جز چندتا عکس قدیمی چی ازت مونده برام خاطره هات و جمع کن از اینجا انگار فکر رفتن نداره انگار همه دست به یکی کردن منو از پا درارن منو از پا درارن دیگه بسه برا من اینجا بی تو موندن نداره دیدی همه حرفات شعاره زدی زیر قول و قرار چی منو از فکرت دراره هرکی بوده شبیه تو دیدم خاطرات شبیه تو نیستم ببین چقدر عوض شدم منم دارم دیگه شبیه تو میشم یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد این دیوونه تنها شد یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد این دیوونه تنها شد چشات منو اصلا ندید هر دفعه که برگشتی بدتر زدی نه این که تموم کارم فقط یکم خستم همین از وقتی رفتی تو از اینجا این خونه آروم نداره نمی خوام یادت بی افتم کاش هیچوقت بارون نباره یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد این دیوونه تنها شد یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد این دیوونه تنها شد یهو دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد این دیوونه تنها شد , این دیوونه تنها شد دادی به کی جامو چجوری تو دلت جا شد تو که شلوغ شده دورت این دیوونه تنها شد این دیوونه تنها شد
توضیحات

بعد از اتمام رابطه دل می گیرد و حتی حوصله نداری در رابطه با آن صحبت کنی آن وقت هست نیاز به یک موزیک داری تا تو را آرامش بدهد. در لیست اهنگ های آرام و احساسی که مفهومی دیسلاو دارند اهنگ عکس قدیمی شهاب مظفری می تواند در ده تا اول قرار بگیرد.

شهاب مظفری اهنگ عکس قدیمی را برای آن دسته از مخاطبان خود منتشر کرده است که سعی دارند حسرت و یا ناراحتی خود را با موزیک برطرف کنند. ترانه سرای این موزیک نازنین مشرفی ، آهنگساز شهاب مظفری و میکس و مسترینگ را نیز فرشاد حسامی انجام داده است.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیداواریم بتوانید از این موزیک احساسی و آرام نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: