دانلود آهنگ شهاب مظفری لعنتی ترین حوالی | اهنگ لعنتی ترین حوالی شهاب مظفری + متن

شهاب مظفری – لعنتی ترین حوالی

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام لعنتی ترین حوالی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ لعنتی ترین حوالی شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Lanati Tarin Havali Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – لعنتی ترین حوالی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – لعنتی ترین حوالی

دیدم داری از دور قدم میزنی کنارت یکی هست که من نیستم تو اونقدر محو نگاشی و من میریزه دلم مات می ایستم تا میپیچه دستاشو دور تنت یجور بدی گیج میره سرم نگات می کنه با یه حال عجیب می خواد پاره شه این رگ گردنم می خوام رد شم آهسته از پیشتون می ترسم که شرمنده شی پیش من نیاری به روتو بخندی فقط با چشمات بگی خواهشن حرف نزن من عادت ندارم به این حال بد چیکار کردی با من که من این شدم خجالت نکش خوب نگام کن ببین که بعد از تو من پیر و غمگین شدم دیگه تا ابد این حوالی منو نمیبینی راحت بگیر دستشو نیاد اون روزی که بیای پیشمو بگی دل برید و ازم خسته شد تو آینده تو میبینی پیش اون من آه میکشم واسه گذشتمون نبودی ببینی که بعدت همه چه حرفایی دارن میگن پشتمون تو دستاشو میگیری محکم ترو که انگار یادت کی پشتته یه چیزی قایم کردی پشت سرت گمونم یه حلقه توی مشتته من عادت ندارم به این حال بد چیکار کردی با من که من این شدم خجالت نکش خوب نگام کن ببین که بعد از تو من پیر و غمگین شدم دیگه تا ابد این حوالی منو نمیبینی راحت بگیر دستشو نیاد اون روزی که بیای پیشمو بگی دل برید و ازم خسته شد
توضیحات

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

شهاب مظفری همیشه به زیباییی و به شکلی خاص و منحصر به فرد آهنگ هایش را می خواند. آن به گونه ای که حتی شعرها و آهنگ های خودشم با هم متفاوت است. آهنگ آرام و بسیار احساسی “لعنتی ترین حوالی” یکی از همین آهنگ های خاص است که حتی اگر برای خودتان اتفاق نیافتاده باشد، به راحتی می توانید با آن هم زاد پنداری کنید.

شهاب مظفری این تک آهنگ عاشقانه را به طیبا ترین شکل ممکن خوانده است. ترانه سرایی غمگین آن را نازنین مشرفی انجام داده است و ملودی بی نظیر آن کاری از خود شهاب مظفری است.

شما عزیزان می توانید این تک آهنگ زیبا را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: