دانلود آهنگ مرد شهاب مظفری | دانلود اهنگ مرد شهاب مظفری + متن کامل

شهاب مظفری – مرد

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام مرد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مرد شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Mard (Del Series) Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – مرد

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – مرد

کوهیم که شکسته غرورم ماهی زخمی توی تورم نقطه ضعفم گلم بود شکستن مرده هایی که مرده پرستن زخمیه قلبم و نیمه جونم غرق خونه پر و آشیونم زیر پام خالیه روبرومی من کجا دیگه باید بمونم حال من بد تر از بد تر از بد تر از بد ابره تو چشمای آسمونم هم خون هم درد خیلی خستست تن این مرد فکر دردات اشکاممو تو بارون حل کرد نرو برگرد تنها تنها بغضاتو رو شونت بردی من میبندم زخمی که از دنیا خوردی هر روز مردی بغل کردمت اشکات منو داغون کرد چشات خون به دل شر شر بارون کرد ببین دنیای بی عاطفه ی نامرد چه کاری با دل تنگ دو تامون کرد تنها تنها بغضاتو رو شونت بردی من میبندم زخمی که از دنیا خوردی هر روز مردی کوهیم که شکسته غرورم ماهی زخمی توی تورم نقطه ضعفم گلم بود شکستن مرده هایی که مرده پرستن زخمیه قلبم و نیمه جونم غرق خونه پر و آشیونم زیر پام خالیه روبرومی من کجا دیگه باید بمونم
توضیحات

شهاب مظفری مرد را روانه بازار کرد. مرد تیتراژ سریال دل می باشد که از شبکه های خانگی در حال پخش است. مرد شهاب مظفری ترانه ای بسیار احساسی و غمگین است که صدای شهاب مظفری آن را بیست برابر غمگین تر چیزی که شاعر سروده است کرده. واقعا شنیدن این آهنگ به کسانی که تازه شکست عشقی خورده اند توصیه نمی شود یا اگر مرد شهاب مظفری را گوش کردید، یک بسته کامل دستمال کاغذی کنار خود داشته باشید. شنیدن مرد دل می خواهد.

یک آهنگ دیسلاو تمام عیار که دل هر کسی را خواهد شکست و شهاب مظفری در این امر استاد است. صدای خاص و گیرای او روی موزیک این آهنگ خیلی نشسته است.

امیدواریم هیچ گاه نیاز به شنیدن آهنگ های دیسلاو نداشته باشید ولی چنانچه مرد شهاب مظفری را شنیدید ، ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: