دانلود اهنگ مگه دیوونه حالیته شهاب مظفری | شهاب مظفری مگه دیوونه حالیته + متن

شهاب مظفری – مگه دیوونه حالیته

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام مگه دیوونه حالیته با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مگه دیوونه حالیته شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Mage Divoone Halite Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – مگه دیوونه حالیته

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – مگه دیوونه حالیته

مث آبی که میریزه واسه جمع کردنش دیره دلی که بشکنه هیچوقت دیگه آروم نمیگیره تا وقتی که خدایی هست رفیق راه من باشه تو هر جایی زمین خوردی شاید از آه من باشه به غیر از عشق و آرامش چه احساسی بهت دادم که حقم جای خالیته بازم دستام میلرزن بازم به گریه افتادم مگه دیوونه حالیته ببین هم پای این رگبار دارم توو کوچه میبارم تموم لجظه هامونو باید زنده نگه دارم فقط خواب تو میتونه توو شب هایی که بارونه یه مرد سخت و مغرور و به خاکستر بنشونه
توضیحات

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

تک آهنگ مگه دیوونه حالیته یکی دیگر از تک آهنگ های آرام و احساسی شهاب مظفری است که ترانه سرایی آن را سارا بالو انجام داده است. این ترانه از آهنگ های ترند او محسوب می شود. دارای یک متن غمگین و دیسلاو است که با آهنگسازی و تنظیم مجید الماسی تبدیل به یک قطعه زیبا و پر طرفدار شده است.

صدای گرم شهام مظفری جذابیت آهنگ را چند برابر کرده است و آن را تبدیل به یک آهنگ خوب برای لحظه های تنهایی کرده است. ترانه این آهنگ از عشق بی کرانی  می گوید که هر کس را تحت تاثیر قرار می دهد حتی کسی که عشق را تجربه نکرده باشد. همچنین شما را به یاد خاطره های تلخ شیرین گذشته می اندازد.

یک ریمیکس زیبا از این آهنگ نیز وجود دارد که توسط علیرضا مختاری تنظیم شده است. اما شما عزیزان می توانید ورژن اصلی این آهنگ زیبا را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل این قطعه را در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم. امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: