شهاب مظفری میزون نبود حالت | دانلود اهنگ میزون نبود حالت شهاب مظفری

شهاب مظفری – میزون نبود حالت

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام میزون نبود حالت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ میزون نبود حالت شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Mizoon Nabood Halet Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – میزون نبود حالت

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – میزون نبود حالت

میدونی من پرم یه ذره نه دورم بزنی هم خیالمم نیست هرچی خواستم شبیهش دقیقا تو سرنوشت دوتامونم نیست دیدی خوردیم بد به گره از دست که بره دل بر نمیگرده تهش میگیم چیزی نشده طفلکی یکم بچگی کرده هی قفلی قفلی میزنی چی میخوای از این تن خط خطی هی طعنه زمزمه زیر لب انرژی منفیات شدم یه ردی با کی بد تا میکنی هی وا میشه رومون تو همدیگه تو گوشت کی میخونه بگو نموندنو کی یادت میده تو از اون اول میزون نبود حالت عادتت شد دلم بیوفته دنبالت تقصیر من بود دادم پر و بالت دیدی آخر سر کجا رسید کارت تو از اون اول میزون نبود حالت عادتت شد دلم بیوفته دنبالت تقصیر من بود دادم پر و بالت دیدی آخر سر کجا رسید کارت درگیره با دل پر من خاطره هات مثل خوره بامه نه دیگه هیچ راهی نمونده برنمیگرده اون حسای سابق کار از کار گذشته ای وای گذشته از سرمون آب انگار شب و روزام یکی شده بعد تو افتادم رو دور تکرار هی شاکی میشی تو با کی حالت خوبه اصلا میدونی یادم نیست یه بار بیای بگی مث قدیما با من میزونی هی طفره میری از اینکه نمیتونی پای حرفات باشی به خیالت فکر میکنی با این کارا میتونی برنده باشی تو از اون اول میزون نبود حالت عادتت شد دلم بیوفته دنبالت تقصیر من بود دادم پر و بالت دیدی آخر سر کجا رسید کارت تو از اون اول میزون نبود حالت عادتت شد دلم بیوفته دنبالت تقصیر من بود دادم پر و بالت دیدی آخر سر کجا رسید کارت
توضیحات

پاییز فصلی است غمگین و تقریبا در این فصل ممکن است تمام اتفاقات عاشقی را تجربه کنید. عاشقانه ها ، دیسلاو ها تا گوش دادن به موزیک های آرام و احساسی همگی در این فصل برای شما اتفاق می افتد. برای برخی از افراد این فصل شروع یک زندگی ایده آل بوده و برای برخی دیگر این فصل پایان لحظات خوب است. به هر حال هرکه را می پرسیم در این فصل برای خود خاطره ای را دست و پا کرده و آن را تعریف می کند. اینبار قرار است که به درد و دل های شهاب مظفری گوش دهیم.

میزون بود حالت ترانه‌ای احساسی با سبک متفاوت نسبت به تمام کارهای گذشته‌ی شهاب مظفری می‌باشد. تنظیمی مناسب پخش در ماشین دارد و صدای شهاب مظفری روی کار خوب نشسته است.

ترانه‌سرای این قطعه نازنین مشرفی بوده است و ملودی و تنظیم این کار را نیمان غفاری انجام داده است. در این موزیک شنوای صدای گیتار الکترونیک توسط معین حسنی نیز هستیم.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم از این ترانه زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: