آهنگ شهاب مظفری نترسونم | دانلود اهنگ نترسونم شهاب مظفری + متن کامل

شهاب مظفری – نترسونم

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام نترسونم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نترسونم شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Natarsonam Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – نترسونم

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – نترسونم

نترسونم منو اي راحت جونم نترسونم منو تو آتيش قهرت نسوزونم نترسونم که جاتو تو دلم هيچکس نميگيره نترسونم که بي تو قلب من از زندگي سيره نترسونم نگو از پيش من ميري نگو قصد سفر داري نگو از عشق من سيري نگو اينجا نمي موني نترسونم بمون با من که با تو زنده مي مونم نترسونم Bemoon Ba Man Ke Ba To Zende Mimoonam Natarsonam بذار پيشت بمونم آخه از عشقت من عمريه مجنونم نترسونم Bezar Pishet Bemoonam Akhe Az Eshghet Man Omriye Majnoonam Natarsonam نترسونم نرو دستاتو ميبوسم بمون خونم که مي دونم همه روزاي خوبو بر مي گردونم يه ديوونم که جاتو تو دلم هيچکس نميگيره نترسونم که بي تو قلب من از زندگي سيره نترسونم نترسونم بمون با من که با تو زنده مي مونم نترسونم Bemoon Ba Man Ke Ba To Zende Mimoonam Natarsonam بذار پيشت بمونم آخه از عشقت من عمريه مجنونم نترسونم Bezar Pishet Bemoonam Akhe Az Eshghet Man Omriye Majnoonam Natarsonam نترسونم نترسونم
توضیحات

ترس گاهی اوقات نقطه قوت می شود برای عاشقانه ها. این ترس است که رابطه را مستحکم می کند تا دو نفر بتوانند به خوشی کنار هم زندگی کنند. اما این ترس چه جایی خوب است؟ ترس زمانی خوب است که عشق را در کنار خود داشته باشید و ترس بعد از رفتن عشق می شود تنهایی مطلق که تنها آسیب را برای شما بوجود می آورد. شهاب مظفری خواننده صدای خاص ایرانی اینبار با صدایی احساسی موزیک را با ریتمی آرام و مفهومی غمگین و درعین حال عاشقانه به نام نترسونم را برای مخاطبان خود منتشر کرده است.

شهاب مظفری که خود صدایی احساسی دارد اینبار با انتشار موزیک نترسونم کاملا حس خود را به شنونده منتقل می کند. متن موسیقی نترسونم کار احمد مظفری و ملودی آن را نیز خود شهاب عزیز انجام داده است. تنظیم اهنگ شهاب مظفری نترسونم را آرش حسینی انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را برده باشید.

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: