پشیمونم شهاب مظفری | دانلود اهنگ شهاب مظفری پشیمونم + متن کامل

شهاب مظفری – پشیمونم

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام پشیمونم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پشیمونم شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Pashimonam Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – پشیمونم

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – پشیمونم

پشيمونم پشيمونم پشيمونم تقصير من بود قبول دارم همه ي حرفاتو دوست ندارم ببينم اشکاتو ببند چشماتو تصورش کن هنوز کنارميو خوشحالي باهميمو نيست جات پيشم خالي زير آسمون آبي بي تو تموم ميشه واژه ها بي تو سوت و کوره لحظه ها عذابم ميده اين دلتنگيا از رابطمون اين سهممه بغضاي شبونه بسمه آغوشه تو تنها مرهمه درده منه از تو ممنونم تو خيالم ديدمت با اون خوشی شدم داغون شکست غرورم خاطره هامون Shekast Ghorooram Khaterehamoon مياد جلو چشمام اون آرزوهامون Miyad Jolo Cheshmam Oon Arezoohamoon از تو ممنونم تو خيالم ديدمت با اون خوشی شدم داغون شکست غرورم خاطره هامون Shekast Ghorooram Khaterehamoon مياد جلو چشمام اون آرزوهامون Miyad Jolo Cheshmam Oon Arezoohamoon پشيمونم پشيمونم پشيمونم پشيمونم پشيمونم پشيمونم بد آوردم تو رو ندارمو کم آوردم نيست هيجاني و من يه مردم تو اين تنهاييام قسمم دادي يادته که تموم نشه هيچ وقت اين رابطه فک کردي اين راهشه چند وقتي باشه بينمون فاصله قدم ميزنم تو خاطرت با عکسات که مونده يادگار ميرم به اون روز که شديم مال هم با يه نگاه مي خوام بشم مثله اولش رابطمونو بسازمش دوباره از نو با تو از تو ممنونم تو خيالم ديدمت با اون خوشی شدم داغون شکست غرورم خاطره هامون Shekast Ghorooram Khaterehamoon مياد جلو چشمام اون آرزوهامون Miyad Jolo Cheshmam Oon Arezoohamoon از تو ممنونم تو خيالم ديدمت با اون خوشی شدم داغون شکست غرورم خاطره هامون Shekast Ghorooram Khaterehamoon مياد جلو چشمام اون آرزوهامون Miyad Jolo Cheshmam Oon Arezoohamoon پشيمونم پشيمونم پشيمونم برگرد پيشم
توضیحات

پشیمانی واقعا برخی اوقات قابل بخشش نیست اما به هر حال نباید زیادی سخت گرفت. هر چیزی نیاز دارد به کمی راحتی حتی رابطه ها. شهاب مظفری آهنگی داشته به نام پشیمونم که ریتمیک و شاد بوده و اما مفهومی عاشقانه و احساسی دارد. در این موزیک شهاب مظفری سعی دارد تا ابراز پشیمونی کند و این کار را به عنوان یک معذرت خواهی میداند که سعی دارد با ابراز احساسات و بیان جمله پشیموم درواقع رابطه را به مانند روز اول کند.

به هر حال قطعا به موزیکی ریتمیک و شاد و با محتوایی عاشقانه نیاز دارید. این روزها تنها چیزی که می تواند به شما کمک کند موزیک می باشد. هم اکنون می توانید اهنگ پشیمونم شهاب مظفری را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل آن از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. موزیکیشو امیدوار است با شنیدن این اهنگ نهایت لذت را برده باشید.

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: