کلاغ شوم شهاب مظفری | دانلود آهنگ شهاب مظفری کلاغ شوم + متن کامل

شهاب مظفری – کلاغ شوم

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام کلاغ شوم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کلاغ شوم شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Kalaghe Shom Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – کلاغ شوم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – کلاغ شوم

تو کلاغ ِ شوم زندگیم بودی که توی دلم عقابت کردم کاغذ سفید بی خطی که من هی نوشتم تورو بابت کردم مطمئن شدم یه جای زندگیم کور بودم که انتخابت کردم هیچکس مست ِ صدای تو نبود من تورو کهنه شرابت کردم تو کلاغ ِ شوم زندگیم بودی که توی دلم عقابت کردم کاغذ سفید بی خطی که من هی نوشتم تورو بابت کردم واسه گفتن لب تو حرفی نداشت با ترانه ها کتابت کردم همه از کنار تو رد میشدن من تورو آدم حسابت کردم من تورو آدم حسابت کردم تو کلاغ ِ شوم زندگیم بودی که توی دلم عقابت کردم کاغذ سفید بی خطی که من هی نوشتم تورو بابت کردم
توضیحات

ممکن است حتی برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخاطر چند حرکت به دنبال متنی برای تلافی آن می باشید. معمولا در این موارد شما به سمت دلنوشته های اینترنتی می روید و سعی می کنید متنی را که درخور این موضوع است را پیدا کنید. شهاب مظفری کار را برای شما راحت کرده است.

اهنگ کلاغ شوم شهاب مظفری پر از تیکه کلام های دیسلاو بوده که بعد از رابطه به دنبال آن ها هستید. درواقع این موزیک ریتمیک شهاب مظفری مفهومی طعنه زن داشته که برای افرادی که به دنبال دلنوشته و یا متن های تلافی هستند بسیار مناسب می باشد. شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

ترانه سرایی آهنگ *کلاغ شوم* را مرجان زنگنه انجام داده است ، آهنگسازی را شهاب مظفری و تنظیم را هم آرش حسینی عزیز انجام داده است. هم اکنون میتوانید موزیک شهاب مظفری به نام کلاغ شوم را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این اهنگ نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: