طریقه ارسال پیامک انبوه از مخابرات

طریقه ارسال پیامک انبوه از مخابرات

اگر کسب‌وکار خود را تازه شروع کرده‌اید و نیاز به تبلیغ و معرفی آن به دیگران دارید، یا به‌دنبال بازاریابی برای محصولات و خدماتتان هستید، تبلیغات پیامکی یکی از مطمئن‌ترین و پربازده‌ترین روش‌ها از بین تمام انواع تبلیغات است.

طریقه ارسال پیامک انبوه از مخابرات

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 42

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

اگر کسب‌وکار خود را تازه شروع کرده‌اید و نیاز به تبلیغ و معرفی آن به دیگران دارید، یا به‌دنبال بازاریابی برای محصولات و خدماتتان هستید، تبلیغات پیامکی یکی از مطمئن‌ترین و پربازده‌ترین روش‌ها از بین تمام انواع تبلیغات است.

همه ما می‌دانیم که دستیابی به شماره هزاران مشتری و مخاطب از طریق گوشی موبایل، تقریباً کاری غیرممکن است! برای این کار به ابزاری نیاز داریم تا به ما کمک کند که بدون دردسر و در عرض چند دقیقه، پیامک تبلیغاتی خود را به انبوهی از مشتریان و مخاطبان ارسال کنیم.

ما در این مقاله درمورد نحوه ارسال پیامک انبوه و مزیت‌های آن صحبت می‌کنیم. تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

طریقه ارسال پیامک انبوه

بعضی از مردم فکر می‌کنند، برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، باید از مخابرات پنل پیامکی تهیه کنند یا حتی برای این کار به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. باید بگوییم که خیر! هیچ کدام از این کارها نیاز نیست. تنها کاری که شما برای ارسال پیامک انبوه باید انجام بدهید، خرید پنل اس ام اس است.

اگر در گوگل در مورد پنل ‌های اس ام اس جست‌وجو کرده باشید، حتماً با نام پنل اس ام اس مخابرات مواجه شده‌اید.

بیشتر مردم با دیدن نام مخابرات، فکر می‌کنند که اپراتور این پنل، مخابرات است و چون مخابرات، نام‌ مورداعتماد و آشنایی‌ست، به‌راحتی اعتماد می‌کنند و اقدام به خرید پنل می‌کنند. هرگز دچار این اشتباه بزرگ نشوید! نه مخابرات و نه همراه اول و ایرانسل هیچکدام شخصاً خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی انجام نمی‌دهند و خرید پنل‌های ارسال پیامک فقط و فقط از طریق شرکت‌های نماینده و با ارائه مدارک هویتی امکان‌پذیر است.

اما اصلاً پنل اس ام اس چیست؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

 

پنل پیامک مخابرات چیست و چه مزیت‌هایی دارد (با معرفی ملی پیامک)؟

پنل پیامک مخابرات چیست و چه مزیت‌هایی دارد (با معرفی ملی پیامک)؟

پنل پیامک یا همان پنل اس ام اس، درواقع یک نرم‌افزار در فضای وب است که به گوشی موبایل یا کامپیوتر وصل می‌شود و شما از این طریق می‌توانید، به شماره‌های موردنظر خود یا بانک شماره‌ای که در برخی از این پنل‌ها موجود است، دسترسی داشته باشید و پیامک هایتان را در حجم انبوه ارسال کنید. همچنین پنل‌ این امکان را فراهم می‌کند تا مشتریان خود را در گروه‌های مختلفی از نظر شغل، سن، علایق و… دسته‌بندی کنید و تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی را متناسب با هر دسته و در زمان کوتاهی ارسال کنید. ملی پیامک یکی از ارائه‌دهندگان بهترین پنل‌های پیامکی است که بانک شماره موبایل به‌روز و طبقه‌بندی شده‌ای را در اختیار شما می‌گذارد. در ادامه در مورد چندتا از مزیت‌های استفاده از پنل پیامکی صحبت می‌کنیم.

بازاریابی هدفمند

استفاده از پنل‌ های پیامکی این امکان را به شما می‌دهد که تعداد زیادی پیامک را برای گروه‌های خاصی ارسال کنید؛ مثلاً اگر خدمات و محصولاتی که شما ارائه می‌دهید مخصوص صنف ‌نجارهاست، با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید فقط گروه نجارها را مورد هدف قرار دهید و کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید؛ در این صورت بازدهی تبلیغات شما هم بیشتر می‌شود.

 

قابلیت گزارش‌گیری

قابلیت گزارش‌گیری

یک پنل پیامکی قابل قبول، پنلی است که گزارش کاملی از پیامک‌های ارسال‌شده و نشده، مقدار هزینه‌ای که برای تبلیغات صرف شده و… را ارائه بدهد. سامانه ملی پیامک این امکان را برای مشتریان خودش فراهم کرده که به این گزارشات دقیق، دسترسی داشته باشند.

امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی

از دیگر مزیت‌هایی که پنل‌ های پیامکی دارند و می‌توانند تاثیر خوبی در افزایش فروش داشته باشند، امکان برگزاری نظرسنجی و مسابقه است. با این روش هم مخاطب شما سرگرم می‌شود، هم تعامل مشتریان با کسب‌وکار شما افزایش پیدا می‌کند.

ویژگی‌های یک پنل پیامکی خوب

احتمالاً همین حالا این سوال برای شما پیش آمده که پنل پیامکی خوب و کارآمد، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و از بین این همه سامانه پیام کوتاه، به کدامیک می‌شود اعتماد کرد. در این قسمت چند نمونه از ویژگی‌های یک پنل قابل قبول را بررسی می‌کنیم.

پشتیبانی تمام اپراتورها

درحال‌حاضر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل در ایران فعالیت دارند و قطعاً مشتریان شما از یک اپراتور خاص استفاده نمی‌کنند. پس یک پنل اس ام اس خوب باید توانایی ارسال انبوه پیامک، به هر سه اپراتور را داشته باشد.

کاربری ساده و راحت

پنلی خوب است که راهنمای استفاده و منوی فارسی داشته باشد تا با کمترین زحمت، بتوان با آن کار کرد. البته در کنار سادگی باید بتواند در زمان کمی پیامک را به مخاطب ارسال کند.

 

قیمت مقرون‌به‌صرفه

قیمت مقرون‌به‌صرفه

یک پنل خوب باید با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای هم داشته باشد.

پشتیبانی باکیفیت

یک سامانه پیام کوتاه مورد اطمینان، باید خدمات پشتیبانی مناسبی داشته باشد. کاربرانی که از پنل اس ام اس استفاده می‌کنند، باید بتوانند در زمان بروز مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند و مشکل‌شان را حل کنند. برای مثال ملی پیامک با قوی‌ترین تیم پشتیبانی در تمام طول هفته و 24 ساعته در کنار شماست و به سوالات شما پاسخ می‌دهد.

ارائه انواع پنل‌ها

قطعاً یک کسب‌وکار کوچک، به همه خدمات پنل اس ام اس که یک شرکت بزرگ استفاده می‌کند، نیازی ندارد. سامانه‌ای‌ خوب است که پنل‌های مختلفی را براساس نیاز مشتریانش در نظر می‌گیرد.

از بین تمام سامانه‌های ارائه‌دهنده خدمات پیام کوتاه، ملی پیامک یکی از قدیمی‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های اینترنتی در زمینه ارسال و مدیریت پیامک‌ها به شکل انبوه است که چهار نوع پنل پیامک را با بهترین کیفیت و متناسب با نیاز مشتریان ارائه می‌کند.

از جمله امکانات این سامانه می‌توان به بانک شماره جامع و به روز، داشتن خطوط اختصاصی و رند، امکان ارسال پیام صوتی، امکان اتصال وب‌سایت و نرم‌افزار به سامانه و قابلیت ارسال پیامک بر اساس منطقه جغرافیایی، سن، جنسیت، نوع شغل و … اشاره کرد.

شما می‌توانید همین حالا سری به آدرس www.melipayamak.com بزنید و با استفاده از مشاوره رایگانی که کارشناسانش ارائه می‌کنند، اطلاعات بیشتری را در مورد پنل پیامکی ملی پیامک بدست بیاورید.

 

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: