آهنگ اگه بیام و تو نباشی عرفان طهماسبی | دانلود MP3 اصلی + متن

عرفان طهماسبی – اگه بیام و تو نباشی

دانلود اهنگ جدید عرفان طهماسبی به نام اگه بیام و تو نباشی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اگه بیام و تو نباشی عرفان طهماسبی از رسانه موزیکیشو

Erfan Tahmasbi Najla Download mp3 320 + Lyrics text

عرفان طهماسبی – اگه بیام و تو نباشی

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 247

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ عرفان طهماسبی – اگه بیام و تو نباشی

اگه بیامو تو نباشی خو دلوم تنگ میشه اگه کسی جاته ندونه همه جا جنگ میشه لشکر غمم همه دنیارو میگیره جنگی که هیشکی به جز مو توش نمیره مث کشتی زیر دریا نه میمونم نه میمیرم تو چه جنگی داری با مو که تو شهر خوم اسیرم مث کشتی زیر دریا نه میمونم نه میمیرم تو چه جنگی داری با مو که تو شهر خوم اسیرم مو یه روز قربونی تموم کارات میشم لا به لای این همه کیش مو یه روز مات میشم لشکر غمم همه دنیارو میگیره جنگی که هیشکی به جز مو توش نمیره مث کشتی زیر دریا نه میمونم نه میمیرم تو چه جنگی داری با مو که تو شهر خوم اسیرم مث کشتی زیر دریا نه میمونم نه میمیرم تو چه جنگی داری با مو که تو شهر خوم اسیرم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه و اهنگ احساسی میباشد.
شاید کمتر کسی باشد موزیک نجلا عرفان طهماسبی را نشنیده باشد. عرفان طهماسبی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی عرفان طهماسبی برای قطعه فوق العاده نجلا و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نجلا عرفان طهماسبی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه نجلا در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام عرفان طهماسبی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نجلا پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه عرفان طهماسبی نجلا خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود عرفان طهماسبی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک نجلا تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. عرفان طهماسبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک نجلا فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نجلا عرفان طهماسبی لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ نجلا عرفان طهماسبی را نشنیده باشد. عرفان طهماسبی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی عرفان طهماسبی برای آهنگ فوق العاده نجلا و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نجلا عرفان طهماسبی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ نجلا در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام عرفان طهماسبی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نجلا پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ عرفان طهماسبی نجلا خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود عرفان طهماسبی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه نجلا تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. عرفان طهماسبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه نجلا فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نجلا عرفان طهماسبی لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. عرفان طهماسبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ نجلا جدیدترین اثر عرفان طهماسبی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. عرفان طهماسبی با اهنگ نجلا سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. نجلا عرفان طهماسبی یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که عرفان طهماسبی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط عرفان طهماسبی، نجلا را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای عرفان طهماسبی به ارمغان آورد. امیدواریم عرفان طهماسبی بعد از نجلا باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ نجلا عرفان طهماسبی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز عرفان طهماسبی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. عرفان طهماسبی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده نجلا را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نجلا عرفان طهماسبی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای عرفان طهماسبی و نجلا او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. عرفان طهماسبی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نجلا به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. عرفان طهماسبی امیدوار است با عاشقانه نجلا بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نجلا عرفان طهماسبی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نجلا عرفان طهماسبی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که عرفان طهماسبی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. نجلا اثری فوق العاده از عرفان طهماسبی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. عرفان طهماسبی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار نجلا بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود نجلا عرفان طهماسبی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست عرفان طهماسبی که مربوط به انتشار نجلا میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی عرفان طهماسبی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک نجلا همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. عرفان طهماسبی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه نجلا تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای عرفان طهماسبی در ترانه نجلا لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار عرفان طهماسبی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب نجلا را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده نجلا در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. عرفان طهماسبی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نجلا عرفان طهماسبیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. عرفان طهماسبی نیز در نجلا تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه نجلا حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز عرفان طهماسبی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. عرفان طهماسبی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده اگه بیام و تو نباشی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که اگه بیام و تو نباشی عرفان طهماسبی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای عرفان طهماسبی و اگه بیام و تو نباشی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. عرفان طهماسبی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر اگه بیام و تو نباشی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. عرفان طهماسبی امیدوار است با عاشقانه اگه بیام و تو نباشی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت اگه بیام و تو نباشی عرفان طهماسبی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از اگه بیام و تو نباشی عرفان طهماسبی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Dina گفته:

خیلی عاااللییی بود واقعا کیف کردیییممنم🤩🤩🤗🤗خیییییلی درجه یکککک همیشه موفق باشیدددددددد♡♡♡♡♡

زهرا گفته:

عالی انشالله موفق و پیروز باشید آقای طهماسبی

یگانه نسیمی گفته:

بد نیس

Zahra گفته:

عالیه و خفن مثل همیشه 👍🏻👍🏻👍🏻 امیدوارم همیشه بدرخشید آقای طهماسبی ⭐⭐⭐

Dina گفته:

خیلی عااااااالیه لذت بردیم 🤩🤗 چقدر درجه یکه همیشه بدرخشید آقای طهماسبی برای قومِ بختیاری و تمامی ایران مایهِ افتخارید♡ 🌷🌷🌷