زلیخام زرده عزیز ویسی | دانلود آهنگ عزیز ویسی زلیخام زرده + متن کامل

عزیز ویسی – زلیخام زرده

دانلود اهنگ جدید عزیز ویسی به نام زلیخام زرده با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زلیخام زرده عزیز ویسی از رسانه موزیکیشو

Aziz Veisi Zoleikham Zarda Download mp3 320 + Lyrics text

عزیز ویسی – زلیخام زرده

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

عزیز ویسی یکی خواننده های کردی است که اصالتا کردستانی بوده و آهنگ های محلی شاد و بسیار دلنشینی را برای مخاطبان خود انتشار داده است. این خواننده کردی توانسته است مخاطبان زیادی را در استان های مختلف پیدا کند و همین موجب شد تا درمیان مردم محبوبیت بالایی را بدست بیاورد.

عزیزویسی به دلیل آنکه موزیک های بسیار شاد را منشتر کرده است از آثار وی در مراسم های عروسی و بخصوص در مراسم های مناسبتی تولد و یا موراد دیگر استفاده می کنند. همچنین عزیز ویسی در کردستان عراق نیز طرفداران بسیاری نیز بدست آورده است. این خواننده محبوب یکی از خیران بزرگ غرب کشور بوده که همیشه به مردم این منطقه را همیشه مورد لطف خود قرار داده است.

زلیخا نام یکی از زیباترین زن های جهان است که در مصر می زیسته و زن عزیز مصر بوده است. این بانوی زیبا ناخواسته شیفته یوسف نبی شده است که مطمئنا داتسان این روایت عاشقی را به خوبی شنیده و حتی مناظره کرده اید. عزیز ویسی خواننده خوش خنده و آقای سیبیل کردی یکی از اهنگ های خود را به این نام منتشر کرده است.

زلیخام زرده عزیز ویسی درواقع تشبیه زیبایی معشوقه خود به زلیخا می باشد. عزیز ویسی در این موزیک ریتمیک و شاد سعی دارد هر شنونده ای را شاد کرده و رضایت او را بدست بیاورد. اهنگ های عزیز ویسی به گونه مورد حمایت و محبوبیت شنونده ها قرار گرفته است که اکنون در نیز در بسیاری از مراسم های عروسی و مناسبتی صدای این هنرمند شنیده می شود.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: