مه لنگی عزیز ویسی | دانلود آهنگ عزیز ویسی مه لنگی + متن کامل

عزیز ویسی – مه لنگی

دانلود اهنگ جدید عزیز ویسی به نام مه لنگی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مه لنگی عزیز ویسی از رسانه موزیکیشو

Aziz Veisi Malange Download mp3 320 + Lyrics text

عزیز ویسی – مه لنگی

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ عزیز ویسی – مه لنگی

مه‌لنگی مه‌لنگی بی له‌نگینه‌وا سوری چوپیه‌که‌و بی له‌رینه‌وا شادی چوپیه‌که‌و بی له‌رینه‌وا
توضیحات

عزیز ویسی یکی خواننده های کردی است که اصالتا کردستانی بوده و آهنگ های محلی شاد و بسیار دلنشینی را برای مخاطبان خود انتشار داده است. این خواننده کردی توانسته است مخاطبان زیادی را در استان های مختلف پیدا کند و همین موجب شد تا درمیان مردم محبوبیت بالایی را بدست بیاورد.

عزیزویسی به دلیل آنکه موزیک های بسیار شاد را منشتر کرده است از آثار وی در مراسم های عروسی و بخصوص در مراسم های مناسبتی تولد و یا موراد دیگر استفاده می کنند. همچنین عزیز ویسی در کردستان عراق نیز طرفداران بسیاری نیز بدست آورده است. این خواننده محبوب یکی از خیران بزرگ غرب کشور بوده که همیشه به مردم این منطقه را همیشه مورد لطف خود قرار داده است.

مه لنگه مه لنگه یکی ز اهنگ های قدیمی عزیز ویسی می باشد که اکنون نیز دوباره با یک ورژن جدید منتشر شده است دلیل این عمل علاقه بسیاری از شنونده های موزیک کردی به اهنگ مه لنگه مه لنگه عزیز ویسی می باشد. این اهنگ ریتمیک و بسیار شاد می باشد.

عزیز ویسی این اهنگ بسیار زیبا و احساسی را که عاشقانه ها در آن جریان دارد را به زبان کردی برای روز ولنتاین خوانده است. ولنتاین که روز عشق نی به ان گفته می شود روزی است که عشاق در آن زمان به یکدیگر عشق ورزیده و این روز یک تاریخ جهانی دارد.

می توانید از این آهنگ شاد و ریتمیک در روز ولنتاین نهایت استفاده را برده و عاشقانه های خود را با مه لنگه مه لنگه عزیز ویسی بسازید. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: