دانلود اهنگ علیرضا خان ضربان + متن کامل

علیرضا خان – ضربان

دانلود اهنگ جدید علیرضا خان به نام ضربان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ضربان علیرضا خان از رسانه موزیکیشو

Alireza Khan Zaraban Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا خان – ضربان

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 421

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا خان – ضربان

میروی و به لب من گله ای نیست که نیست گله ای نیست که نیست بعد از این رفتن تو مسئله ای نیست که نیست گله ای نیست که نیست در کنار منی و فاصله با من داری بیش از حالت ما فاصله ای نیست که نیست نرو تا ماه همین خانه بمانی شاه این خانه ویرانه بمانی پس بمان تا به جنونم بکشانی تو برای من دل خونه روانی ضربانی ضربانی ضربانی خستم از این همه ترس و نگرانی نگرانی عاشقی دردسری بود که میدانستم قسمتم در به دری بود که میدانستم راز من از تو چه پنهان گرچه تقدیر من بی سر و سامان این است در به در بودن و درماندگی ام شیرین است جان من ساده مرنجان نرو تا ماه همین خانه بمانی شاه این خانه ویرانه بمانی پس بمان تا به جنونم بکشانی نرو تا ماه همین خانه بمانی شاه این خانه ویرانه بمانی پس بمان تا به جنونم بکشانی تو برای من دل خونه روانی ضربانی ضربانی ضربانی خستم از این همه ترس و نگرانی نگرانی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد میباشد.
دنیای موسیقی خوشحال است که علیرضا خان با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. ضربان اثری فوق العاده از علیرضا خان است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علیرضا خان سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار ضربان بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود ضربان علیرضا خان جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علیرضا خان که مربوط به انتشار ضربان میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علیرضا خان با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک ضربان همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علیرضا خان با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک ضربان تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علیرضا خان در موزیک ضربان لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علیرضا خان با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. ضربان اثری فوق العاده از علیرضا خان است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علیرضا خان سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار ضربان بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود ضربان علیرضا خان جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علیرضا خان که مربوط به انتشار ضربان میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علیرضا خان با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک ضربان همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علیرضا خان با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ ضربان تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علیرضا خان در ترانه ضربان لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علیرضا خان با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. ضربان اثری فوق العاده از علیرضا خان است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علیرضا خان سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار ضربان بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود ضربان علیرضا خان جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علیرضا خان که مربوط به انتشار ضربان میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علیرضا خان با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه ضربان همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علیرضا خان با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه ضربان تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علیرضا خان در موزیک ضربان لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار علیرضا خان خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب ضربان را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده ضربان در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. علیرضا خان در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. ضربان علیرضا خاناز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. علیرضا خان نیز در ضربان تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ ضربان حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار علیرضا خان خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب ضربان را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده ضربان در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. علیرضا خان در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. ضربان علیرضا خاناز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. علیرضا خان نیز در ضربان تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه ضربان حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Poyan گفته:

صداتو خیلی دوست دارم پسر منتظر کارای بیشتری هستیم ازت