علیرضا شهاب دخیل | دانلود اهنگ جدید علیرضا شهاب دخیل + متن اهنگ

علیرضا شهاب – دخیل

دانلود اهنگ جدید علیرضا شهاب به نام دخیل با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دخیل علیرضا شهاب از رسانه موزیکیشو

علیرضا شهاب – دخیل

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا شهاب – دخیل

من به پای تو دخیلم به نگاهم گره خوردی من به طوفان زده بودم تو به ساحلم سپردی من به پای تو دخیلم تو به من نشونه دادی تا به کفترا رسیدم تو به دستم دونه دادی قلب من میتونه از تو نقشی از کعبه بسازه سجده کردن به نگاهت واسه من عین نمازه من به دریا زده بودم قلبم از دریا صدا شد دل من تو دل طوفان به رضای تو رضا شد من به دریا زده بودم قلبم از دریا صدا شد دل من تو دل طوفان به رضای تو رضا شد
توضیحات

امام رضا (ع)، امام هشتم می باشد و به نام ضامن آهو شهرت دارد. این امام رئوف هشتمین امام از 14 معصوم دین اسلام و مذهب شیعه می باشد که در میان این محبان اهل بیت بسیار خواستار داشته و علاقه بسیاری به وی نشان داده می شود. مرقد مطهر این امام رئوف در استان خراسان رضوی و شهر مشهد قرار دارد.

طراحی مرقد این امام رئوف توسط فیلسوف و عالم بزرگ ایرانی شیخ بهائی ساخته شده است و از طراحی بسیار عجیبی در دنیای معماری از آن یاد می شود. تولد این امام رئوف که می شود همه مسلمین و کسانی که صدای خود وقف اهل بیت کرده اند سعی دارند در این شادی سهیم بوده و هریک به سهم خود کاری خیر انجام می دهند.

کسانی که در زمینه موسیقی فعالیت دارند برای آنکه بتوانند به این امام رئوف ابراز علاقه خود را نشان دهند ترک اهنگی را منتشر می کنند تا شنونده ها در روز تولد ایشان بهتر تحت تاثیر قرار بگیرند و از مهربانی امام رضا (ع) به خوبی آگاه شوند.

علیرضا شهاب نیز از این دسته خوانندگان بوده که با صدای آرام و احساسی خود سعی دارد ابراز علاقه خود به امام رضا را نشان دهد. این اهنگ تولد امام رضا را دلچسب تر خواهد کرد و فضای احساسی را برای شنونده بوجود می آورد. آهنگ شاد برای تولد امام رضا می تواند شما را در این مراسم بسیار کمک کرده تا لحظات خوبی را بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: