دانلود اهنگ علیرضا طلیسچی آهنگ غمگین | علیرضا طلیسچی اهنگ غمگین + متن

علیرضا طلیسچی – آهنگ غمگین

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آهنگ غمگین با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آهنگ غمگین علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Ahang E Ghamgin Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – آهنگ غمگین

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – آهنگ غمگین

انقد راحت نگو دلم لرزید برو نذار بزاره روت تاثیر وانمود میکنه صداتو نشنید دل من دل من گوش میکنی چطور آهنگ غمگین بعدش دیگه میشه زندگی تعطیل چند سال دیگه میفهمی بد نی دل من دل من منم عاشق میشم ولی دیوونه نه تو میگی من بدم خدا میدونه نه تو یه دیوونه ای یهو میری تا تش دیگه باید باشی پیش چشمم همش پیش چشمم همش از من اگه داره میرسه کم بت حتما یه چیزی رو میدونم که میگم بت این دفعه گوش نکن به قلبت من خوبیتو میخوام نمیام اگه سمتت انقد نگو دوس داشتن تو کارم نیس من به موقعش هیشکی دیگهآ جلو دارم نیس شاید اشکایی که امروز بریزم مث اونی که میخوام فردا ببارم نیس منم عاشق میشم ولی دیوونه نه تو میگی من بدم خدا میدونه نه تو یه دیوونه ای یهو میری تا تش دیگه باید باشی پیش چشمم همش پیش چشمم همش
توضیحات

هر شعری به مانند یک داستان است و نیاز دارد تا مقدمه و پایانی مناسب را برای آن بوجود اورد. طراحی این چنین صحنه ای می توانید بسیار کار دشواری باشد اما علیرضا طلیسچی خواننده پاپ ایرانی به راحتی توانسته این کا را انجام دهد و موزیک را باب میل مخاطبانش بسازد.

علیرضا طلیسچی متولد 7 مهرماه سال 1364 در تهران می باشد که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. این خواننده محبوب از سن کودکی تا کنون فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و معمولا این آموزش را با ساز پیانو آغاز کرده است. وی که در حوزه خوانندگی غرق شده بود سرانجام در سن 18 سالگی خوانندگی را بصورت تخصصی ادامه داد و توانست به کمک یکی از دوستان خود به نام حمیدرضا یک گروه دو نفره را در دوران دانشگاه ایجاد کنند و نام این گروه را علیرضا و حمیدرضا گذاشتند

اما بعد از مدتی علیرضا طلیسچی از این گروه جدا شد و سعی داشت تا فعالیت های خود را بصورت انفرادی انجام دهد. بعد از گذشت مدت کوتاهی یعنی در فروردین سال 1395 اولین آلبوم رسمی خود به نام دقیقه هام را به انتشار رساند. این آلبوم شروعی بود بر فعالیت های مکرر خواننده محبوب علیرضا طلیسچی در زمینه موسیقی.

علیرضا طلیسچی خواننده موفق و دوست داشتنی این روزهای موسیقی که قرار است به زودی آهنگ ای دل غافل را منتشر کند، این روزها بسیار خوش میدرخشد و توانسته با انتشار آهنگ‌ها عاشقانه و شاد، به محبیوبیت و شهرت قابل توجهی دست پیدا کند. وی که از سال 86 به صورت جدی در عرصه موسیقی حضور دارد، ابتدا به صورت غیر مجاز در دنیای موسیقی فعالیت داشت و دو ویدیو حلقه و قرار نبود را در سال 90 در اختیار شبکه‌های آنور آبی قرار داده بود.

بعد از چندی علیرضا طلیسچی تصمیم گرفت تا در دنیای قانونی و مجوز دار فعالیت کند که بعدها در زمینه انتشار و برگزاری کنسرت برایش مشکلی پیش نیاید. اولین آلبومش نیز در سال 95 منتشر شد.

آهنگ غمگین نیز محصول اسفند 95 است، جایی که علیرضا طلیسچی در مسیر موفقیت افتاده بود و سعی خود را میکرد تا با حفظ کیفیت کارهای خود و پایداری در اعضای گروهش، آنها به فرم ایده آل برساند و دیگر دغدغه‌ای در کیفیت خروجی کارهای منتشر شده نداشته باشد. این تصمیم‌های او، همگی به موفقیت بیشترش کمک کرد و علیرضا طلیسچی در این مسیر به خوبی درخشید و آهنگ غمگین نیز مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

آهنگ غمگین علیرضا طلیسچی موزیکی ریتمیک و عاشقانه بوده که ابتدا درد و دل علیرضا طلیسچی را با دلش بیان می کند. سپس بعد از چند ثانیه سعی دارد معشوقه خود را قانع کند که این رابطه د.ام نداشته و نمی توان در آن به راحتی ادامه رابطه داد.

ترانه سرا آهنگساز و تنظیم کننده این موزیک ود علیرضا طلیسچی دوستداشتنی بوده و کار میکس و مسترینگ را نیز آرش پاکزاد انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک احساسی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: