علیرضا طلیسچی بام نبود کسی | دانلود آهنگ بام نبود کسی علیرضا طلیسچی + متن کامل + ویدیو

علیرضا طلیسچی – بام نبود کسی

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام بام نبود کسی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بام نبود کسی علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Bam Nabood Kasi Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – بام نبود کسی

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 20

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – بام نبود کسی

من یه مو نذاشتم از سر تو کم بشه قبل تو نذاشتم هیشکی عاشقم بشه من گذاشتم عشقت حسرت دلم بشه اما تهش دو سه تا یادگاری موند ازت بعد تو دلمو دیگه خوش کنم به چیت لک زده دلم برای حرفای دلیت بعد من نذار کسی بیاد تو زندگیت من فقط دلم به دیدنت خوشه فقط بام نبود کسی تا وقتی بام بودی در میومد اشکت اگه جام بودی این دلم یه ذره میشه واسه عطر و بوت کاشکی دست نذاشته باشه یکی دیگه روت، یکی دیگه روت لطف کن، هرچی پیشت دارمو پست کن یا برو یا قلبتو درست کن کی منو عاشق کنه جز تو، به جز تو رفتی از منو قلبم دلت سیر شد با یه حس تازه درگیر شد من تورو خواستم ولی دیر شد، ولی دیر شد بام نبود کسی تا وقتی بام بودی در میومد اشکت اگه جام بودی این دلم یه ذره میشه واسه عطر و بوت کاشکی دست نذاشته باشه یکی دیگه روت، یکی دیگه روت
توضیحات

علیرضا طلیسچی خواننده موفق و دوست داشتنی این روزهای موسیقی که قرار است به زودی آهنگ ای دل غافل را منتشر کند، این روزها بسیار خوش میدرخشد و توانسته با انتشار آهنگ‌ها عاشقانه و شاد، به محبیوبیت و شهرت قابل توجهی دست پیدا کند. وی که از سال 86 به صورت جدی در عرصه موسیقی حضور دارد، ابتدا به صورت غیر مجاز در دنیای موسیقی فعالیت داشت و دو ویدیو حلقه و قرار نبود را در سال 90 در اختیار شبکه‌های آنور آبی قرار داده بود.

بعد از چندی علیرضا طلیسچی تصمیم گرفت تا در دنیای قانونی و مجوز دار فعالیت کند که بعدها در زمینه انتشار و برگزاری کنسرت برایش مشکلی پیش نیاید. اولین آلبومش نیز در سال 95 منتشر شد.

بعد از کارهای موفق قبلی نیز اینبار بعد از مدتی سکوت، این شما و این ترانه‌ی ریتمیک این دلم یه ذره می‌شه واس عطر و بوت از علیرضا طلیسچی.

شعر و آهنگ‌سازی این کار با خود علیرضا طلیسچی عزیز بوده و تنظیم این آهنگ بر عهده امیر بهادر دهقان بوده و همانند تمامی کارهای اخیر او، میکس و مستر کار با هنرمند بسیار خوب کشورمون حامد برادران بوده است.

می‌توانید متن آهنگ بام نبود کسی از علیرضا طلیسچی را در زیر ببینید، آهنگ را به صورت آنلاین گوش کنید و در انتها قادر خواهید بود که این آهنگ زیبا را با دو کیفیت عالی (۳۲۰) و خیلی خوب (۱۲۸) از رسانه‌ی موزیکی‌شو با حجم نیم‌بها دانلود نمایید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: