تو کنار اون خوشی علیرضا طلیسچی | دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی تو کنار اون خوشی

علیرضا طلیسچی – تو کنار اون خوشی

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام تو کنار اون خوشی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تو کنار اون خوشی علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi To Kenare Oon Khoshi Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – تو کنار اون خوشی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – تو کنار اون خوشی

پا به دنياي کسي ميذاري که به اندازه من مي خوادت رد بشي يا نشي از من بايد خاطراتمون برن از يادت همه ي دل خوشي من بودي حتي وقتي تو رو با اون ديدم ببين انقدر دوست دارم که گريه هامو به تو ترجيح ميدم تو کنار اون خوشي حرفي نيست منو داري مي کشي حرفي نيست رفتنو بهونه کن حرفي نيست Raftano Bahoone Kon Harfi Nist باز منو ديونه کن حرفي نيست Baz Mano Divoone Kon Harfi Nist باز منو ديونه کن حرفي نيست Baz Mano Divoone Kon Harfi Nist تو کنار اون خوشي حرفي نيست منو داري مي کشي حرفي نيست رفتنو بهونه کن حرفي نيست Raftano Bahoone Kon Harfi Nist باز منو ديونه کن حرفي نيست Baz Mano Divoone Kon Harfi Nist باز منو ديونه کن حرفي نيست Baz Mano Divoone Kon Harfi Nist آينه دروغ ميگه از صورت من خستگي من واسه سردرگميه من به خودم مي رسم اين روزا ببين رنگ جديد موم جو گندوميه رنگ جديد موم جو گندوميه تو کنار اون خوشي حرفي نيست منو داري مي کشي حرفي نيست رفتنو بهونه کن حرفي نيست Raftano Bahoone Kon Harfi Nist باز منو ديونه کن حرفي نيست Baz Mano Divoone Kon Harfi Nist باز منو ديونه کن حرفي نيست Baz Mano Divoone Kon Harfi Nist تو کنار اون خوشي حرفي نيست منو داري مي کشي حرفي نيست رفتنو بهونه کن حرفي نيست Raftano Bahoone Kon Harfi Nist باز منو ديونه کن حرفي نيست Baz Mano Divoone Kon Harfi Nist باز منو ديونه کن حرفي نيست Baz Mano Divoone Kon Harfi Nist
توضیحات

اون ضمیری است که معمولا برای افرادی به کار می رود که شناخت کاملی از آن ها نداریم و این کاملا دلیل بر آن است. شاید گاهی اوقات خیانتی دیده شود که بخواهید ان را با دلایلی موجه کنید و اینکار گاها جواب می دهد و در بسیاری از موارد فقط برای فرار می باشد.

علیرضا طلیسچی خواننده موفق و دوست داشتنی این روزهای موسیقی که قرار است به زودی آهنگ ای دل غافل را منتشر کند، این روزها بسیار خوش میدرخشد و توانسته با انتشار آهنگ‌ها عاشقانه و شاد، به محبیوبیت و شهرت قابل توجهی دست پیدا کند. وی که از سال 86 به صورت جدی در عرصه موسیقی حضور دارد، ابتدا به صورت غیر مجاز در دنیای موسیقی فعالیت داشت و دو ویدیو حلقه و قرار نبود را در سال 90 در اختیار شبکه‌های آنور آبی قرار داده بود.

بعد از چندی علیرضا طلیسچی تصمیم گرفت تا در دنیای قانونی و مجوز دار فعالیت کند که بعدها در زمینه انتشار و برگزاری کنسرت برایش مشکلی پیش نیاید. اولین آلبومش نیز در سال 95 منتشر شد.

تو کنار اون خوشی محصول سال 94 میباشد و به صورت قانونی در موسیقی ایران منتشر شد. علیرضا طلیسچی در آن سال‌ها خواننده نام اشنایی بود که فعالیتش دیده میشد و مسیر موفقیت را به خوبی و نردبان وارانه بالا آمد و تا امروز به جای که برایش زحمت کشیده برسد.

علیرضا طلیسچی موزیکی را منتشر کرده است به نام تو کنار اون خوشی و با این کار سعی دارد توجیهاتی را بیان کند. حر ف خود را با معشوقه اش شروع می کند. این کار را انجام میدهد و می گوید “پا بده دنیای کسی ی گذاری که به اندازه من می خوادت ، رد بشی یا نشی از من باید خاطراتمون برن از یادت” طلیسچی حرف های خود را با ریتمی آرام و بی نهایت احساسی بیان می کند.

به هر حال شنیدن این موزیک دیسلاو و زیبا می تواند کمک حال بسیاری در اوات تنهایی باشد و آرامش را برای ان ها بوجود بیاورد. ترانه سرا و آهنگساز این موزیک خود علیرضا طلیسچی بوده، تنظیم را امیربهادر دهقان انجام داده و کار میکس و مسترینگ را نیز طبق معمول توسط آرش پاکزاد صورت گرفته است.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل آن از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این موزیک ریتمیک نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: