آهنگ حلقه علیرضا طلیسچی | دانلود آهنگ حلقه از علیرضا طلیسچی + متن

علیرضا طلیسچی – حلقه

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام حلقه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حلقه علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Halghe Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – حلقه

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – حلقه

خودمم نميدونم خواب بودم يا بيدار توی انگشتِ چپ تو حلقه ديدم انگار گفتی که بايد بری پيش اون گيره دلت اما من خوب ميدونم خوشی زد زير دلت يه حلقه توی چشم من يه حلقه توی دستِ تو هرچی بخوای همون ميشم فقط نرو نفس نفس ازم نبر؛ نذار بيفتم از نفس نگو که عشقمون فقط يه خاطره ست فرياد از غم دوری؛ ميدونم مجبوری التماسم بی جاست ميدونم مجبوری يه حلقه توی چشم من يه حلقه توی دستِ تو هرچی بخوای همون ميشم فقط نرو نفس نفس ازم نبر؛ نذار بيفتم از نفس نگو که عشقمون فقط يه خاطره ست
توضیحات

حلقه وسیله ای است که از آن برای نشانه گذاری در رسوم ازدواج به حساب می آید و بیار به این آیین وابسته هستند. سعی داریم تا این سنت حفظ شود چرا که این مورد نشان دهده موضوع ازدواج یک فرد با یک فرد دیگر به کل اطرافیان بوده و هست. اهنگ حلقه یکی از موزیک های آرام و احساسی بود که از این وسیله برای نام گذاری ان استفاده شده است.

علیرضا طلیسچی متولد 7 مهرماه سال 1364 در تهران می باشد که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. این خواننده محبوب از سن کودکی تا کنون فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و معمولا این آموزش را با ساز پیانو آغاز کرده است. وی که در حوزه خوانندگی غرق شده بود سرانجام در سن 18 سالگی خوانندگی را بصورت تخصصی ادامه داد و توانست به کمک یکی از دوستان خود به نام حمیدرضا یک گروه دو نفره را در دوران دانشگاه ایجاد کنند و نام این گروه را علیرضا و حمیدرضا گذاشتند

اما بعد از مدتی علیرضا طلیسچی از این گروه جدا شد و سعی داشت تا فعالیت های خود را بصورت انفرادی انجام دهد. بعد از گذشت مدت کوتاهی یعنی در فروردین سال 1395 اولین آلبوم رسمی خود به نام دقیقه هام را به انتشار رساند. این آلبوم شروعی بود بر فعالیت های مکرر خواننده محبوب علیرضا طلیسچی در زمینه موسیقی.

اکنون علیرضا طلیسچی به یکی از محبوب ترین خواننده های ایرن تبدیل شده است که به تازگی نیز موزیک جدید خود به نام ای دل غافل را با تنظیم حامد برادران به انتشار رساند.

علیرضا طلیسچی خواننده جوان و خوش صدای کشور اینبار موزیکی را منتشر کرده است که بسیار غمگین و ناراحت کننده می باشد. اهنگ علیرضا طلیسچی حلقه درواقع مفهومی دیسلاو داشته که یار به مانند همه داستان ها وفای خود را زیر پا گذاشته و با کس دیگری ازدواج کرده است و علیرضا نیز سعی دارد در ابتدای موزیک جریان حلقه را از او بپرسد.

به هر حال امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را در اوقات تنهای و زمان هایی که سعی دارید تنها از موزیک برای آرام شدن استفاده کنید نهایت لذت را ببرید. ملودی این موزیک را علیرضا طلیسچی انجام داده، شعر کار علی ایلیا و تنطیم حلقه علیرضا طلیسچی نیز توسط بابک مافی دوستداشتنی صورت گرفته است.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل آن از رسانه موزکیشو دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: