آهنگ دلگیرم علیرضا طلیسچی | دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی + متن اهنگ

علیرضا طلیسچی – دلگیرم

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام دلگیرم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلگیرم علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Delgiram Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – دلگیرم

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – دلگیرم

آدم از یه روز بعد خودش خبر نداره وقتی سایه ی خودش تنهاش میذاره به تو که امیدی نیست امیدوارم تو نبودت توی غصه کم نیارم ابری میشه چشمام یروزی که اون روز دور نیست من التماست می کنم برگرد ولی مقدور نیست باید بذارم سرنوشت سمت غصه پیش بره یکی از ما دو تا باید پی زندگیش بره دلگیرم از دست خیلیا از دست این روزا از اینکه بد شدی از اینکه بد شدم از حس بین ما دلگیرم بمون یکم پهلوم این بغض تو گلوم می کشتتم نذار دوباره باز بشه دیدنت آرزوم من به دستای کسی محتاج بودم که خودش محتاج یکی مثل من بود خیلیا تو زندگیش بودن یه روزی اما توی زندگیش کی مثل من بود من و قلبمو فقط دیوار میدید اما بازم منو مردم دار میدید من باهاش با اینکه بد بود گرم بودم سردتر میشد منو هربار میدید دلگیرم از دست خیلیا از دست این روزا از اینکه بد شدی از اینکه بد شدم از حس بین ما دلگیرم بمون یکم پهلوم این بغض تو گلوم می کشتتم نذار دوباره باز بشه دیدنت آرزوم
توضیحات

آهنگ احساسی “دلگیرم” یکی از تک آهنگ های پر طرفدار علیرضا طلیسچی است که وقتی آن را با صدای مخملی و زیبایش می خواند، جدابیت آن را چند برابر می کند. این آهنگ عاشقانه علاوه بر ریتم آرومی که دارد، دارای متن غمگین و احساسی میباشد.ترانه سرایی و آهنگسازیه این آهنگ توسط خود علیرضا طلیسچی انجام شده و همچنین تنظیم این آهنگ را امیر بهادر دهقان انجام داده است.

علیرضا طلیسچی متولد 7 مهرماه سال 1364 در تهران می باشد که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. این خواننده محبوب از سن کودکی تا کنون فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و معمولا این آموزش را با ساز پیانو آغاز کرده است. وی که در حوزه خوانندگی غرق شده بود سرانجام در سن 18 سالگی خوانندگی را بصورت تخصصی ادامه داد و توانست به کمک یکی از دوستان خود به نام حمیدرضا یک گروه دو نفره را در دوران دانشگاه ایجاد کنند و نام این گروه را علیرضا و حمیدرضا گذاشتند

اما بعد از مدتی علیرضا طلیسچی از این گروه جدا شد و سعی داشت تا فعالیت های خود را بصورت انفرادی انجام دهد. بعد از گذشت مدت کوتاهی یعنی در فروردین سال 1395 اولین آلبوم رسمی خود به نام دقیقه هام را به انتشار رساند. این آلبوم شروعی بود بر فعالیت های مکرر خواننده محبوب علیرضا طلیسچی در زمینه موسیقی.

اکنون علیرضا طلیسچی به یکی از محبوب ترین خواننده های ایرن تبدیل شده است که به تازگی نیز موزیک جدید خود به نام ای دل غافل را با تنظیم حامد برادران به انتشار رساند.

مطمئنا خیلی ها وقتی به این آهنگ احساسی گوش میدهند خاطرات زیادی رو به یاد میارن و این از خصوصیات این آهنگ است. خاطره هایی که چه خوب و یا چه بد اما شیرین است و یادآور این میشود که آدمی برای عشق خود، از همه منافع اش میگذرد و حاضر است هر کاری کند که عشقش در آرامش باشد.

این آهنگ برای خلوت یکنفره و لحظه های تنهایی بسیار آهنگ زیبا و مناسبی است چرا که شما را به قعر خاطراتتان می برد و شما می توانید به درستی و اشتباه اتفاقات زندگیتان فکر کنید.
شما عزیزان می توانید این آهنگ غمگین را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان موزیکی شویی آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
امیر گفته:

عالئ بود عاشقتم❤🎉