اهنگ لیلا علیرضا طلیسچی | دانلود آهنگ لیلا کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

علیرضا طلیسچی – لیلا

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام لیلا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ لیلا علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Leila Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – لیلا

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 1001

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – لیلا

آی لیلا لیلا لیلا لیلا یه گوشه چشمی بندا بزار نیمه ی گمشدم دوباره بشه پیدا ای وای انگار تو رو میخوامت الا بلا لیلا لیلا بیا نازت کنم رو شونم احساست کنم هی از غریبه ها بگم یکم حساست کنم چشماتو آرایش کنی بزنم خرابش کنم کادوتو اخم کنی نخوای خودم برات بازش کنم آی لیلا لیلا لیلا لیلا یه گوشه چشمی بندا بزار نیمه ی گمشدم دوباره بشه پیدا ای وای انگار تو رو میخوامت الا بلا لیلا آی لیلا لیلا لیلا لیلا یه گوشه چشمی بندا بزار نیمه ی گمشدم دوباره بشه پیدا ای وای انگار تو رو میخوامت الا بلا لیلا لب دره باشم تو بگی واست میپرم تو اراده کنی دنیارم واست میخرم یه سفر با تو میچینم یه شمال تورو میبرم هر طرف تو باشی من به عشق تو اونورم آی لیلا لیلا لیلا لیلا یه گوشه چشمی بندا بزار نیمه ی گمشدم دوباره بشه پیدا ای وای انگار تو رو میخوامت الا بلا لیلا آی لیلا لیلا لیلا لیلا یه گوشه چشمی بندا بزار نیمه ی گمشدم دوباره بشه پیدا ای وای انگار تو رو میخوامت الا بلا لیلا
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

علیرضا طلیسچی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه لیلا به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده لیلا علیرضا طلیسچی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علیرضا طلیسچی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک لیلا خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک لیلا بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده لیلا دعوت کرده است. علیرضا طلیسچی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. لیلا علیرضا طلیسچیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علیرضا طلیسچی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک لیلا این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علیرضا طلیسچی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از لیلا علیرضا طلیسچی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

علیرضا طلیسچی لیلا را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران علیرضا طلیسچی را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از علیرضا طلیسچی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران علیرضا طلیسچی ترانه لیلا را جزو بهترین کارهای او می دانند. لیلا علیرضا طلیسچی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه لیلا علیرضا طلیسچی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه لیلا علیرضا طلیسچی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز علیرضا طلیسچی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علیرضا طلیسچی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده لیلا را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که لیلا علیرضا طلیسچی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علیرضا طلیسچی و لیلا او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علیرضا طلیسچی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر لیلا به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علیرضا طلیسچی امیدوار است با عاشقانه لیلا بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت لیلا علیرضا طلیسچی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از لیلا علیرضا طلیسچی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک لیلا علیرضا طلیسچی را نشنیده باشد. علیرضا طلیسچی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی علیرضا طلیسچی برای ترانه فوق العاده لیلا و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا لیلا علیرضا طلیسچی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه لیلا در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام علیرضا طلیسچی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت لیلا پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ علیرضا طلیسچی لیلا خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود علیرضا طلیسچی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ لیلا تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. علیرضا طلیسچی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ لیلا فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن لیلا علیرضا طلیسچی لذت ببرید.

علیرضا طلیسچی لیلا را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران علیرضا طلیسچی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از علیرضا طلیسچی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران علیرضا طلیسچی قطعه لیلا را جزو بهترین کارهای او می دانند. لیلا علیرضا طلیسچی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه لیلا علیرضا طلیسچی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه لیلا علیرضا طلیسچی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مریم دین پرور گفته:

اسم دختر خاله ی کوچکم لیلاست و هر و دلم برایش تنگ می شود این اهنگ گوش می دهم