اهنگ منو دریاب علیرضا طلیسچی | دانلود آهنگ منو دریاب علیرضا طلیسچی + متن کامل

علیرضا طلیسچی – منو دریاب

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام منو دریاب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ منو دریاب علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Mano Daryab Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – منو دریاب

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – منو دریاب

با تو همیشه لحظه هام پر از یه حس نابه تو که توو زندگیمی دلم همش بی تابه نکنه دور شی از من نری تو دل شکستن تو رو به دست آوردن انتهای آرزومه به دل من میشینه کسی که روبرومه تموم دلخوشیمه همه زندگیمه واسه ی داشتن تو، واسه دوست داشتن تو واسه ی داشتنت؛ دوست داشتن تو جونم بهت بنده و درگیره یه لبخنده و قلبی که پابنده رو دریاب حسم بهت خاصه و قلبم میخواد واسه و عشقی که پر احساس رو دریاب… منو دریاب یه چیزی تو نگات هست که دلم بی تاب اونه به نفعه هردومونه؛ کنار هم بمونیم عاشقونه یاد تو هر جا میرم انگاری همش باهامه بشه من از خدامه با تو خوشبختی دیگه پا به پامه جونم بهت بنده و درگیره یه لبخنده و قلبی که پابنده رو دریاب حسم بهت خاصه و قلبم میخواد وایسه و عشقی که پر احساس رو دریاب… منو دریاب جونم بهت بنده و درگیره یه لبخنده و قلبی که پابنده رو دریاب حسم بهت خاصه و قلبم میخواد وایسه و عشقی که پر احساس رو دریاب… منو دریاب
توضیحات

علیرضا طلیسچی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی کشورمان متولد سال ۶۴ در شهر تهران است و از سال ۸۶ و به صورت زیر زمینی در موسیقی کشورمان حضور دارد. او ابتدا تحت نام گروه علیرضا و حمیدرضا به مارکت موسیقی آمد و پس از آنکه آلبوم و آهنگهایشان لو رفت، دیگر خودش دست به انتشار آنها زد و شاید همین امر هم کمک شایانی به آنها در شناخته شدن بیشتر کرد.

شاید خیلی ها او را با آهنگ و ویدیوی “قرار نبود” به خاطر داشته باشند. این کار که از آلبوم “حلقه” علیرضا بود که در سال 89 منتشر و با استقبال خوبی مواجه شد. ‌ اما اولین آلبوم رسمی او به نام “دقیقه هام” در فروردین 95 و با همکاری چهره سرشناسی همچون اشکان آبرون و مهران خلیلی به بازار روانه شد و از آن موقع طلیسچی از خوانندگان پرکار موسیقی پاپ کشور به حساب می آید. ‌ آهنگ های زیبایی چون “نفس کی بودی“، ” آی دل خودم” و این اواخر نیز “زندگی جونم“، “سخت گیر” و “دیوونه دوست داشتنی” از کارهای پر طرفدار وی می باشند.

از طرفی نیز این روزها علیرضای عزیز حسابی در حال فعالیت است و قرار است به زودی آهنگ جدید خود به نام ای دل غافل را منتشر کند که با توجه به تیزرهایش این آهنگ قرار است آهنگی کاملا شاد و ریتمیک باشد و در این روزهای سخت انرژی و روحیه مردم را افزایش دهد.

وقتی دوسش داری تو هر لحظه حواست به حالش هست که نکنه چیزی ناراحتش کنه یا اینکه از چی خوشش میاد که همونو براش مهیا کنی و لبخند رو لباش بیاری. به عبارتی هیچکس مثل مجنون نمی تونه حال لیلی رو دریابه.

با هم بریم به آهنگ احساسی “منو دریاب” با صدای طلیسچی گوش کنیم تا حال عاشقانه علیرضا طلیسچی رو دریابیم. شما عزیزان می تونید همین حالا این آهنگ ریتمیک رو با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

منو دریاب که از قطعات آلبوم دقیقه هام بود به لطف شاد و ریتمیک بودنش به شدت درخشید و جای پای علیرضا را تا حد خوبی محکم کرد. آلبوم دقیقه هام که در واقع اولین آلبوم رسمی علیرضا طلیسچی بود، در اردیبهشت ۹۵ و در ۹ قطعه منتشر شد و با استقبال خوبی هم مواجه شد.

ترانه زیبای این قطعه شاد را علیرضا طلیسچی سروده و آهنگسازی زیبای آن نیز به عهده خودش بوده است. تنظیم این آهنگ به عهده آرش خادمی بوده است. آهنگی که با نام ” منو دریاب” گوش خواهید داد یکی از ترک های آلبوم دقیقه هام از طلیسچی است که در سال 1395 آن را منتشر کرده است.

در ادامه متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: