آهنگ علیرضا طلیسچی من همونم | دانلود آهنگ من همونم علیرضا طلیسچی + متن

علیرضا طلیسچی – من همونم

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام من همونم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ من همونم علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Man Hamoonam Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – من همونم

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – من همونم

با دوست داشتن تو دوست داشتنی تر میشه زمینم تو باعث شدی که این زندگی رو زیبا ببینم تا نفسم بامه توی قلبم همرامه با خیالش جون میگیرم اون همه دنیامه توی آغوشش جامه دیگه دور از اون میمیرم دیگه دور از اون میمیرم من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات اون که دلش باته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاست باهات من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات اون که دلش باته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاست باهات انگاری مهرت از قبل تو قلبم بود من نبودم که اسمت رو قلبم بود من نذاشتم یه مو از سرت کم شه تو نذاشتی که من حس کنم کمبود انگاری مهرت از قبل تو قلبم بود من نبودم که اسمت رو قلبم بود تو دلیلی واسه خنده های من قلب من واسه عشقم بهت کم بود من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات اون که دلش باته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاست باهات من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات اون که دلش باته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاست باهات
توضیحات

علیرضا طلیسچی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی کشورمان متولد سال ۶۴ در شهر تهران است و از سال ۸۶ و به صورت زیر زمینی در موسیقی کشورمان حضور دارد. او ابتدا تحت نام گروه علیرضا و حمیدرضا به مارکت موسیقی آمد و پس از آنکه آلبوم و آهنگهایشان لو رفت، دیگر خودش دست به انتشار آنها زد و شاید همین امر هم کمک شایانی به آنها در شناخته شدن بیشتر کرد.

علیرضا طلیسچی متولد 7 مهرماه سال 1364 در تهران می باشد که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. این خواننده محبوب از سن کودکی تا کنون فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و معمولا این آموزش را با ساز پیانو آغاز کرده است. وی که در حوزه خوانندگی غرق شده بود سرانجام در سن 18 سالگی خوانندگی را بصورت تخصصی ادامه داد و توانست به کمک یکی از دوستان خود به نام حمیدرضا یک گروه دو نفره را در دوران دانشگاه ایجاد کنند و نام این گروه را علیرضا و حمیدرضا گذاشتند

اما بعد از مدتی علیرضا طلیسچی از این گروه جدا شد و سعی داشت تا فعالیت های خود را بصورت انفرادی انجام دهد. بعد از گذشت مدت کوتاهی یعنی در فروردین سال 1395 اولین آلبوم رسمی خود به نام دقیقه هام را به انتشار رساند. این آلبوم شروعی بود بر فعالیت های مکرر خواننده محبوب علیرضا طلیسچی در زمینه موسیقی.

شاید خیلی ها او را با آهنگ و ویدیوی “قرار نبود” به خاطر داشته باشند. این کار که از آلبوم “حلقه” علیرضا بود که در سال 89 منتشر و با استقبال خوبی مواجه شد. ‌ اما اولین آلبوم رسمی او به نام “دقیقه هام” در فروردین 95 و با همکاری چهره سرشناسی همچون اشکان آبرون و مهران خلیلی به بازار روانه شد و از آن موقع طلیسچی از خوانندگان پرکار موسیقی پاپ کشور به حساب می آید. ‌ آهنگ های زیبایی چون “نفس کی بودی“، ” آی دل خودم” و این اواخر نیز “زندگی جونم“، “سخت گیر” و “دیوونه دوست داشتنی” از کارهای پر طرفدار وی می باشند.

از طرفی نیز این روزها علیرضای عزیز حسابی در حال فعالیت است و قرار است به زودی آهنگ جدید خود به نام ای دل غافل را منتشر کند که با توجه به تیزرهایش این آهنگ قرار است آهنگی کاملا شاد و ریتمیک باشد و در این روزهای سخت انرژی و روحیه مردم را افزایش دهد.

تک آهنگ ریتمیک “من همونم” یکی از آهنگ های عاشقانه دیگر علیرضا طلیسچی است. ترانه سرایی این آهنگ توسط خود علیرضا طلیسچی انجام شده و آهنگسازی این آهنگ شاد را پیمان زارعی انجام داده است. همچنین تنظیم زیبای ترانه توسط آرش خادمی انجام شده است.

عشق واقعی عشقی است که شما را به آدم بهتری تبدیل کند و مرز توانایی های شما را جا به جا کند تا بتونید به ورای این مرزها برید و حد واقعی تواناییتون رو بشناسید و باهاش رو به رو بشید. بهترین انگیزه برای خوب زندگی کردن بعد از خودتون می تونه عشق کسی باشه که می خواد تو مسیر زندگی پا به پاتون بیاد.

آهنگ شاد “من همونم” میتونه تو یک روز بهاری و یا روزهای خوب دیگه انرژی لازم برای تلاش و حرکت به سمت اهدافتون رو بده چرا که در کنار ریتم خوبی که داره ترانه امیدوار کننده و احساسی نیز دارد که می تواند چاشنی شروع یک روز عالی باشد. این آهنگ شنیدنی تیتراژ برنامه خوشا ایران میباشد که باعث شد تا این برنامه بیشتر به چشم بیاید و صدای طلیسچی قطعا یکی از عوامل موفقیت این برنامه زیبا بود.

شما عزیزان می توانید این آهنگ زیبا را هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل ترانه را برای شما آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ ریتمیک لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: