دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی نه نمیارم | کیفیت اصلی MP3 + متن

علیرضا طلیسچی – نه نمیارم

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام نه نمیارم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نه نمیارم علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Na Nemiaram Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – نه نمیارم

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 354

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – نه نمیارم

دوس دارم اسممو وقتی روی لب های توئه بهترین رنگی که دیدم رنگ چشمای توئه تو دلم جای توئه ... همیشه وقتی میخندی دلو آب میکنی یکی باهام لج میشه میدونم تو چیکارش میکنی تو چیکارش میکنی ... با اینکه رو حرف تو من نه نمیارم ولی بخوای بری بمیرم نمیذارم تو جونمم بخوای برات کادو میارم دیوونه من با تو از این حرفا ندارم اگه دلگبر بشی از من تورو قانعت میکنم به یه شب ندیدن تو مگه عادت میکنم مگه عادت میکنم ... با اینکه رو حرف تو من نه نمیارم ولی بخوای بری بمیرم نمیذارم تو جونمم بخوای برات کادو میارم دیوونه من با تو از این حرفا ندارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که علیرضا طلیسچی با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. نه نمیارم اثری فوق العاده از علیرضا طلیسچی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علیرضا طلیسچی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار نه نمیارم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود نه نمیارم علیرضا طلیسچی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علیرضا طلیسچی که مربوط به انتشار نه نمیارم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علیرضا طلیسچی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه نه نمیارم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علیرضا طلیسچی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه نه نمیارم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علیرضا طلیسچی در موزیک نه نمیارم لذت ببرید.

علیرضا طلیسچی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه نه نمیارم به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده نه نمیارم علیرضا طلیسچی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علیرضا طلیسچی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه نه نمیارم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه نه نمیارم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده نه نمیارم دعوت کرده است. علیرضا طلیسچی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. نه نمیارم علیرضا طلیسچیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علیرضا طلیسچی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه نه نمیارم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علیرضا طلیسچی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از نه نمیارم علیرضا طلیسچی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

علیرضا طلیسچی نه نمیارم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران علیرضا طلیسچی را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از علیرضا طلیسچی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران علیرضا طلیسچی قطعه نه نمیارم را جزو بهترین کارهای او می دانند. نه نمیارم علیرضا طلیسچی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ نه نمیارم علیرضا طلیسچی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ نه نمیارم علیرضا طلیسچی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. علیرضا طلیسچی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ نه نمیارم جدیدترین اثر علیرضا طلیسچی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. علیرضا طلیسچی با قطعه نه نمیارم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. نه نمیارم علیرضا طلیسچی یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که علیرضا طلیسچی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط علیرضا طلیسچی، نه نمیارم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای علیرضا طلیسچی به ارمغان آورد. امیدواریم علیرضا طلیسچی بعد از نه نمیارم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه نه نمیارم علیرضا طلیسچی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علیرضا طلیسچی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. نه نمیارم اثری فوق العاده از علیرضا طلیسچی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علیرضا طلیسچی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار نه نمیارم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود نه نمیارم علیرضا طلیسچی جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علیرضا طلیسچی که مربوط به انتشار نه نمیارم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علیرضا طلیسچی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه نه نمیارم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علیرضا طلیسچی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه نه نمیارم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علیرضا طلیسچی در اهنگ نه نمیارم لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار علیرضا طلیسچی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب نه نمیارم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده نه نمیارم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. علیرضا طلیسچی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نه نمیارم علیرضا طلیسچیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. علیرضا طلیسچی نیز در نه نمیارم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه نه نمیارم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. علیرضا طلیسچی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ نه نمیارم جدیدترین اثر علیرضا طلیسچی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. علیرضا طلیسچی با موزیک نه نمیارم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. نه نمیارم علیرضا طلیسچی یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که علیرضا طلیسچی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط علیرضا طلیسچی، نه نمیارم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای علیرضا طلیسچی به ارمغان آورد. امیدواریم علیرضا طلیسچی بعد از نه نمیارم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ نه نمیارم علیرضا طلیسچی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ نه نمیارم علیرضا طلیسچی را نشنیده باشد. علیرضا طلیسچی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی علیرضا طلیسچی برای آهنگ فوق العاده نه نمیارم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا نه نمیارم علیرضا طلیسچی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه نه نمیارم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام علیرضا طلیسچی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت نه نمیارم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه علیرضا طلیسچی نه نمیارم خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود علیرضا طلیسچی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ نه نمیارم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. علیرضا طلیسچی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه نه نمیارم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن نه نمیارم علیرضا طلیسچی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: