دانلود آهنگ یه دریا نریم علیرضا طلیسچی کیفیت اصلی MP3 + متن

علیرضا طلیسچی – یه دریا نریم

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام یه دریا نریم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یه دریا نریم علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Ye Darya Narim Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – یه دریا نریم

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 524

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – یه دریا نریم

موندگارت میکنه اون مهربونیا بی منت همش پیش دلم من چیکار دارم گذشتمون چیه تو با منی پس عاشقت میشه دلم از الان دارم به این فکر میکنم که با تو دوتایی توی یه خونم حال خوبی که کنارت دارمو با چی عوض کنم مگه دیوونم بیا پر کن منو حافظمو با خاطرات از خواب بلند شم صبح هر روز با صدات هر جا که میشینی بگی که با منی قربون خط گوشه ی خنده هات یکم راه نریم یه دریا نریم یه ساحل نریم دوتایی عشقم یه آتیش خوب با کبریت و چوب میام دنبالت کجایی عشقم یکم راه نریم یه دریا نریم یه ساحل نریم دوتایی عشقم یه آتیش خوب با کبریت و چوب میام دنبالت کجایی عشقم تو چشمات چی منو دیوونه میکرد که هستی خوبمو نیستی کلافه تو تو قلبم مث فرشته بودی مگه قهر تورم دیدم من آخه ببین دلگرم دلگرمم چون حتی منو تنها نمیذاره خیالت چه ترکیبی بهش فکر یه لحظه من و بوی نم و ساحل کنارت یکم راه نریم یه دریا نریم یه ساحل نریم دوتایی عشقم یه آتیش خوب با کبریت و چوب میام دنبالت کجایی عشقم یکم راه نریم یه دریا نریم یه ساحل نریم دوتایی عشقم یه آتیش خوب با کبریت و چوب میام دنبالت کجایی عشقم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز علیرضا طلیسچی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علیرضا طلیسچی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده یه دریا نریم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که یه دریا نریم علیرضا طلیسچی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علیرضا طلیسچی و یه دریا نریم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علیرضا طلیسچی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر یه دریا نریم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علیرضا طلیسچی امیدوار است با عاشقانه یه دریا نریم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت یه دریا نریم علیرضا طلیسچی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از یه دریا نریم علیرضا طلیسچی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

علیرضا طلیسچی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه یه دریا نریم به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده یه دریا نریم علیرضا طلیسچی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علیرضا طلیسچی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ یه دریا نریم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ یه دریا نریم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده یه دریا نریم دعوت کرده است. علیرضا طلیسچی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. یه دریا نریم علیرضا طلیسچیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علیرضا طلیسچی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه یه دریا نریم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علیرضا طلیسچی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از یه دریا نریم علیرضا طلیسچی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

علیرضا طلیسچی یه دریا نریم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران علیرضا طلیسچی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از علیرضا طلیسچی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران علیرضا طلیسچی قطعه یه دریا نریم را جزو بهترین کارهای او می دانند. یه دریا نریم علیرضا طلیسچی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه یه دریا نریم علیرضا طلیسچی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه یه دریا نریم علیرضا طلیسچی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز علیرضا طلیسچی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علیرضا طلیسچی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده یه دریا نریم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که یه دریا نریم علیرضا طلیسچی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علیرضا طلیسچی و یه دریا نریم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علیرضا طلیسچی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر یه دریا نریم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علیرضا طلیسچی امیدوار است با عاشقانه یه دریا نریم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت یه دریا نریم علیرضا طلیسچی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از یه دریا نریم علیرضا طلیسچی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک یه دریا نریم علیرضا طلیسچی را نشنیده باشد. علیرضا طلیسچی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی علیرضا طلیسچی برای قطعه فوق العاده یه دریا نریم و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا یه دریا نریم علیرضا طلیسچی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه یه دریا نریم در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام علیرضا طلیسچی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت یه دریا نریم پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ علیرضا طلیسچی یه دریا نریم خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود علیرضا طلیسچی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه یه دریا نریم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. علیرضا طلیسچی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه یه دریا نریم فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن یه دریا نریم علیرضا طلیسچی لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام علیرضا طلیسچی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده یه دریا نریم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، یه دریا نریم علیرضا طلیسچی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران علیرضا طلیسچی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ یه دریا نریم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. یه دریا نریم علیرضا طلیسچی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی علیرضا طلیسچی با انتشار آهنگ جذاب یه دریا نریم از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. علیرضا طلیسچی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ یه دریا نریم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه یه دریا نریم علیرضا طلیسچی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: