دانلود اهنگ بهانه ی من بغض خانه ی من گرفته دلم گریه میخواهم علیرضا قربانی خیال خوش + متن کامل

علیرضا قربانی – خیال خوش

دانلود اهنگ جدید علیرضا قربانی به نام خیال خوش با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خیال خوش علیرضا قربانی از رسانه موزیکیشو

Alireza Ghorbani Khiale Khosh Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا قربانی – خیال خوش

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 65

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا قربانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا قربانی – خیال خوش

تو آه منی اشتباه منی چگونه هنوز از تو میگویم تو همسفر نیمه راه منی چگونه هنوز از تو میگویم پناه منی تکیه گاه منی که زمزمه ات مانده در گوشم گناه منی بی گناه منی که بار غمت مانده بر دوشم بهانه ی من بغض خانه ی من گرفته دلم گریه میخواهم خیال خوش عاشقانه ی من همیشه تویی آخرین راهم بهانه ی من بغض خانه ی من گرفته دلم گریه میخواهم خیال خوش عاشقانه ی من همیشه تویی آخرین راهم صدای توام پا به پای توام تو میبری ام رو به خاموشی غریبه ترین آشنای توام که میشکدم این فراموشی تمام منی نا تمام منی چه بغضی بدی در گلو دارم بیا و بگو فکر حال منی ببین که هنوز آرزو دارم بهانه ی من بغض خانه ی من گرفته دلم گریه میخواهم خیال خوش عاشقانه ی من همیشه تویی آخرین راهم بهانه ی من بغض خانه ی من گرفته دلم گریه میخواهم خیال خوش عاشقانه ی من همیشه تویی آخرین راهم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

علیرضا قربانی یکی از محبوب ترین خوانندگان موسیقی سنتی و کلاسیک است که با کارهای متفاوت تمام سلیقه های موسیقی را پوشش می دهد و تیتراژ بسیاری از سریال های معروف و محبوب ایرانی را خوانده است. سریال هایی نظیر کیف انگلیسی و مدار صفر درجه از جمله معروف ترین کارهای او می باشد. در سال ۹۱ این خواننده در همکاری با مهیار علیزاده آلبوم مشهور و اجتماعی حریق خزان را بیرون داد. این آلبوم که با استفاده از اشعار هوشنگ ابتهاج و فریدون مشیری ساخته شده بود، یکی از خاطره انگیزترین آلبوم های موسیقی سنتی است. علاوه بر این تیتراژ فیلم هایی مانند چهارراه استانبول را نیز برعهده داشته.

علیرضا قربانی در ماه های اخیر در همکاری با عوامل سریال هم گناه تیتراژهای این سریال را بر عهده گرفته است و آهنگ هم گناه را برای تیتراژ اولیه این سریال خواند. پس از استقبال فراوان از این آهنگ عوامل سریال بر آن شدند تا باز هم با این خواننده همکاری را ادامه دهند و اینبار نیز علیرضا قربانی با کمک علیرضا افکاری آهنگ دیگری را برای این سریال خواند. قطعه فوق العاده شروع ناگهان  کار دوم علیرضا قربانی مربوط به سریال هم گناه بود که مانند همیشه در مدت کم پس از انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. شروع ناگهان علیرضا قربانی از آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد.حالا بار دیگر برای فصل دوم این سریال موزیک جدید خود با نام خیال خوش را روانه بازار کرده است . شما اکنون می توانید آهنگ خیال خوش علیرضا قربانی را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم که نهایت لذت را ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام علیرضا قربانی را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده خیال خوش به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خیال خوش علیرضا قربانی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران علیرضا قربانی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه خیال خوش حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خیال خوش علیرضا قربانی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی علیرضا قربانی با انتشار آهنگ جذاب خیال خوش از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. علیرضا قربانی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک خیال خوش رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه خیال خوش علیرضا قربانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: