علیرضا قربانی شروع ناگهان : دانلود اهنگ جدید علیرضا قربانی شروع ناگهان + متن کامل

علیرضا قربانی – شروع ناگهان

دانلود اهنگ جدید علیرضا قربانی به نام شروع ناگهان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شروع ناگهان علیرضا قربانی از رسانه موزیکیشو

Alireza Ghorbani Shorooe Nagahan Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا قربانی – شروع ناگهان

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 23

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا قربانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا قربانی – شروع ناگهان

بی سر و سامان تو شد شانه ی سر خورده من رنگ بزن بر لب این خنده ی دل مرده ی من ساکت تنهایی من حرف بزن با شب من شور تماشایی من شعر بخوان با لب من بغض منی آه منی حسرت دلخواه منی دوری و دلتنگ توام زخمی و همراه منی من غم پنهان توام حال پریشان توام پلک بزن تا بپرم مستی چشمان توام جان منو جهان من فقط تو هستی قرار بی زمان من فقط تو هستی شروع ناگهان من فقط تو هستی دلیل گریه ی منی عذاب من نه پر از شنیدن منی جواب من نه تو روی دیگر منی نقاب من نه نیست در اقلیم کسی این همه بی هم نفسی بی همگان منتظرم تا تو به دادم برسی عصر غم انگیز توام حوصله کن ابر مرا عاشق یک ریز توام معجزه کن صبر مرا بنده زده پای مرا گیسوی زنجیری تو میکشدم میکشدم لحظه دلگیری تو جان منو جهان من فقط تو هستی قرار بی زمان من فقط تو هستی شروع ناگهان من فقط تو هستی دلیل گریه ی منی عذاب من نه پر از شنیدن منی جواب من نه تو روی دیگر منی نقاب من نه
توضیحات

علیرضا قربانی خواننده دوست داشتنی موسیقی سنتی کشورمان که سال هاست از خوانندگان درجه یک این حوزه محسوب میشود، با آهنگی جدید به دنیای موسیقی بازگشته است. خالق آلبوم حریق خزان که از سال ۶۳ با جدیت وارد فعالیت و یادگیری موسیقی سنتی و آواز شد، همواره به شخصیت خاص و جاذبه کاری اش مشهور بود و با خلق آهنگ های ماندگار، همواره در نامش در صنعت موسیقی میدرخشیده. اوج درخشش او از اوایل دهه ۸۰ شروع شد، جایی که در اولین همکاری اش با حسن فتحی و در یکی از اولین کارهای حرفه ایش، تیتراژ سریال شب دهم را خواند و مسیر موفقیتش را هموار کرد و با گذشت ۲ دهه از آن هنوز هم خیلی ها آن را ازحفظند. علیرضا قربانی مسیر خواندن تیتراژها در کنار خوانندگی در ارکستر ملی موسیقی ایران ادامه داد و در ادامه هم تیتراژهای سریال های کیف انگلیسی و مدار صفر درجه را بر عهده گرفت. در سال ۹۱ این خواننده در همکاری با مهیار علیزاده آلبوم مشهور و اجتماعی حریق خزان را بیرون داد. این آلبوم که با استفاده از اشعار هوشنگ ابتهاج و فریدون مشیری ساخته شده بود، یکی از خاطره انگیزترین آلبوم های موسیقی سنتی است.

علیرضا قربانی در ماه های اخیر در همکاری با عوامل سریال هم گناه تیتراژهای این سریال را بر عهده گرفته است و آهنگ هم گناه را برای تیتراژ اولیه این سریال خواند. پس از استقبال فراوان از این آهنگ عوامل سریال بر آن شدند تا باز هم با این خواننده همکاری را ادامه دهند و اینبار نیز علیرضا قربانی با کمک علیرضا افکاری آهنگ دیگری را برای این سریال خواند.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار علیرضا قربانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب شروع ناگهان را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده شروع ناگهان در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. علیرضا قربانی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. شروع ناگهان علیرضا قربانی از آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. علیرضا قربانی نیز در شروع ناگهان تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه شروع ناگهان حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.