علیرضا قربانی ناز نی نی | دانلود اهنگ جدید علیرضا قربانی و قیصر نیظامی نازنینی + متن

علیرضا قربانی و قیصر نیظامی – ناز نی نی

دانلود اهنگ جدید علیرضا قربانی و قیصر نیظامی به نام ناز نی نی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ناز نی نی علیرضا قربانی و قیصر نیظامی از رسانه موزیکیشو

علیرضا قربانی و قیصر نیظامی – ناز نی نی

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا قربانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا قربانی و قیصر نیظامی – ناز نی نی

در بیابانی دور؛ که نروید جز خار… که نتوفد جز باد! که نخیزد جز مرگ… خفته در خاک، کسی… بنشین مرو؛ چه غم کش از نیمه رفته است بگذار تا سپیده، بخندد به روی ما بنشین مرو؛ حکایت وقت دگر مگو شاید نماند فرصت دیدار دیگری… بنشین مرو؛ هنوز به کامت ندیده ایم بنشین مرو؛ هنوز کلامی نگفته ایم… بنشین مرو چه غم کش از نیمه رفته است بنشین مرو؛ که با خیال تو شب ها نخفته ایم اینک تو رفته ای و من از راه های دور… میبینمت نخفته بر آن پرنیانِ سبز اینک تو رفته ای و من از راه های دور میبینمت نهفته نگاه؛ از نگاهِ ما ناز نی نی… خواب از تو در گریز و تو از خواب در گریز با خویشتن به خلوتِ دل، میکنی ستیز…
توضیحات

علیرضا قربانی در جدیدترین همکاری خود با یکی از بزرگترین خوانندگان اهل کشمیر هند یعنی قیصر نیظامی اوج قدرت صدای خود را به رخ کشورهای دیگر فارسی زبان کشیده است. این اهنگ جدید علیرضا قربانی در آلبوم وویسز اند بریجز قرار گرفته است. ناز نی نی که در زبان هندی به معنای نازنین من می باشد ، جدیدترین اثر علیرضا قربانی بوده است.

علیرضا قربانی خواننده سنتی خوان است که در زمینه موسیقی ایرانی فعالیت دارد. این خواننده هنرمند اکنون با صدای آرامش بخش و زیبای خود دل هر شنونده ای را بدست می آورد. علیرضا قربانی متولد 25 بهمن 1350 در تهران است. علیرضا قربانی فعالیت هنری و موسیقی خود را از سال 1370 شروع کرده است و اکنون جز ده خواننده برتر ایرانی تبدیل شده است. علیرضا قربانی به تازگی اهنک جدید خود به نام ناز نی نی با همکاری خواننده هندی قیصر نیظامی منتشر کرده است.

هم اکنون می توانید اهنگ ناز نی نی علیرضا قربانی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید علیرضا قربانی ناز نی نی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: