دانلود اهنگ تنها تنها میزنم تک و تنها تن به خیابون علیها تنها تنها + متن کامل

علیها – تنها تنها

دانلود اهنگ جدید علیها به نام تنها تنها با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تنها تنها علیها از رسانه موزیکیشو

علیها – تنها تنها

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 191

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
علیها – نفسمی علیها – نفسمی

متن آهنگ علیها – تنها تنها

انقده راه میرم بگیره درد پام شاید یادم بره تورو میخوام شاید حالیش بشه دل تنگم بعد از این تنهام خیس خیسن دوتا چشمام تو دلم میمونه حرفام میدونم بد زمین خوردم ولی پا میشم از جام تنها تنها میزنم تک و تنها تن به خیابون تنها تنها دارم دل میکنم از خاطره هامون تنها تنها دارم دیوونه میشم جای دوتامون تنها تنها میزنم تک و تنها تن به خیابون تنها تنها دارم دل میکنم از خاطره هامون تنها تنها دارم دیوونه میشم جای دوتامون یه دفعه ول کردی دستمو رفتیو من موندمو غمو سختیو میرم اما یادت بمونه آدم دیوونه تو منو بد باختیو اون که بخواد بره زود میره اونی که عاشقت بود میره یه وقتا خوبه که بسوزی وقتی آتیش بیاد دود میره تنها تنها میزنم تک و تنها تن به خیابون تنها تنها دارم دل میکنم از خاطره هامون تنها تنها دارم دیوونه میشم جای دوتامون تنها تنها میزنم تک و تنها تن به خیابون تنها تنها دارم دل میکنم از خاطره هامون تنها تنها دارم دیوونه میشم جای دوتامون
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز علیها با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علیها در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده تنها تنها را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که تنها تنها علیها یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علیها و تنها تنها او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علیها سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر تنها تنها به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علیها امیدوار است با عاشقانه تنها تنها بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت تنها تنها علیها باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از تنها تنها علیها لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

علیها خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ تنها تنها به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده تنها تنها علیها میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علیها دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک تنها تنها خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه تنها تنها بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده تنها تنها دعوت کرده است. علیها به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. تنها تنها علیهارا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علیها که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک تنها تنها این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علیها از آن مستثنی نیست. امیدواریم از تنها تنها علیها لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. علیها نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ تنها تنها جدیدترین اثر علیها است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. علیها با ترانه تنها تنها سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. تنها تنها علیها یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که علیها برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط علیها، تنها تنها را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای علیها به ارمغان آورد. امیدواریم علیها بعد از تنها تنها باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک تنها تنها علیها لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ملیکا عبداله پور گفته:

سلام آقای علیها امیدوارم حالتون عالی باشه من ملیکا هستم امیدوارم در تمام سال های دیگر به موفقیت بیشتری برسی . من طرفدار شما هستم امیدوارم از نزدیک بیام و ببینمتون من آهنگد های شما را خیلی دوست دارم و عاشقشون شدم مخصوصا عاشق آهنگ (خوب تر از خوب . تنها تنها) آهنگ های دیگتون هم خیلی عالی هستن امیدوارم به موفقیت بالاتری برسین و جایزه خواننده گی را هم ببینیم عکس هایی که در اینترنت دارین عالی هستن بینظیر هستن حی من عکس شما را در تصویر زمینه گوشیم گذاشتم بهتون که نگاه کردم واقعا خوشتیپ و باسلیقه هستین در روز تولدم آرزو میکنم تا موفق باشین و به آرزوهاتون برسین *** دوستون دارم *** مواظب خودتون و سلامتیتون باشین . خدانگدار شمارا به خدا میسپارم.