اهنگ بارون مهریار و علی حسینی دانلود آهنگ بارون کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

مهریار و علی حسینی – بارون

دانلود اهنگ جدید علی حسینی و مهریار به نام بارون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بارون علی حسینی و مهریار از رسانه موزیکیشو

Ali Hosseini & Mehryar Baroon Download mp3 320 + Lyrics text

مهریار و علی حسینی – بارون

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 3179

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهریار و علی حسینی – بارون

با تو این روانی آروم میشه مثل بارون به شیشه حس من به تو چی داره میشه من با تو عجب حال نابی دارم یه عشق حسابی دارم تو وصلی به این قلب تیکه پارم مال من باش نذاره این دیوونه رو تنهاش با درداش مال من باش جز خودم با همه بد باش مال من باش نذاره این دیوونه رو تنهاش با درداش مال من باش جز خودم با همه بد باش آرزو کردم تو رو تو بارون دلم از اول دست تو جا موند مریضت بودم صدات شد داروم بی قرار بودم عطر منو خوابوند چشمات دنیامه همه جا باهامه چی تورو صدات کنم انرژی آرامش هرجا که میرم بهونه میگیرم اگه تو نباشی از کل دنیا سیرم مال من باش نذاره این دیوونه رو تنهاش با درداش مال من باش جز خودم با همه بد باش مال من باش نذاره این دیوونه رو تنهاش با درداش مال من باش جز خودم با همه بد باش
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ غمگین میباشد.

 

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز علی حسینی و مهریار با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علی حسینی و مهریار در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده بارون را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بارون علی حسینی و مهریار یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علی حسینی و مهریار و بارون او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علی حسینی و مهریار سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بارون به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علی حسینی و مهریار امیدوار است با عاشقانه بارون بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بارون علی حسینی و مهریار باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بارون علی حسینی و مهریار لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک بارون علی حسینی و مهریار را نشنیده باشد. علی حسینی و مهریار دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی علی حسینی و مهریار برای آهنگ فوق العاده بارون و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بارون علی حسینی و مهریار همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه بارون در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام علی حسینی و مهریار در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بارون پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ علی حسینی و مهریار بارون خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود علی حسینی و مهریار نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه بارون تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. علی حسینی و مهریار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک بارون فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بارون علی حسینی و مهریار لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی حسینی و مهریار با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بارون اثری فوق العاده از علی حسینی و مهریار است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی حسینی و مهریار سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بارون بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بارون علی حسینی و مهریار جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی حسینی و مهریار که مربوط به انتشار بارون میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی حسینی و مهریار با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک بارون همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی حسینی و مهریار با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه بارون تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی حسینی و مهریار در موزیک بارون لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام علی حسینی و مهریار را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده بارون به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بارون علی حسینی و مهریار قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران علی حسینی و مهریار نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ بارون حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بارون علی حسینی و مهریار تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی علی حسینی و مهریار با انتشار اهنگ جذاب بارون از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. علی حسینی و مهریار نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک بارون رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه بارون علی حسینی و مهریار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مهریاری گفته:

بدبخت مهریار گیر علی حسینی افتاده