اهنگ زندگی کن علی زند وکیلی | دانلود زندگی کن زند وکیلی کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

علی زند وکیلی – زندگی کن

دانلود اهنگ جدید علی زند وکیلی به نام زندگی کن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زندگی کن علی زند وکیلی از رسانه موزیکیشو

Ali Zand Vakili Zendegi Kon Download mp3 320 + Lyrics text

علی زند وکیلی – زندگی کن

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 432

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی زند وکیلی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی زند وکیلی – زندگی کن

رها کن دیگه غصه هاتو بدون قدره این لحظه هاتو به خدا این روزو شبا بر نمیگرده میبازه اونیکه پیه غصه میگرده کجایی جونم غصه رو ول کن یه لحظه عمرو صرفه دل کن تو دلت حاکم مثه یک تنگه بلوره تو که شادی خونه ی دل چشمه ی نوره بسه دیگه این ماتمو خدا بسه دیگه این عزا گرفتن نیافریده خدا روزی واسه غصه خوردن زندگیه تو یه معجزست که خدا هدیه داده تلفش نکن نیافریده خدا روزی واسه غصه خوردن چی میشه که باشی همیشه شادو خندون نبینم چشاتو گریونو پریشون Chi mishe ke bashi hamishe shado khandon nabinam cheshato geryono parishon هر روز واسه تو یه فرصته جدیده هر روزه خدا پر نوره امیده Har rooz vase to ye forsate jadide har rooze khoda pore nore omide ببین شادیه پرنده هارو که شادن حتی با چند تا ارزن چه حیفه غصه داشته باشی واسه چی زاری که نمیارزه چرا فکر کردی یادت چون شبه یلداست غمو شادی دنیا چند روزی با ماست مثه این آهنگ دنیا کوتاهه نجنبی میبینی آخره راهه نداریم حرفی واسه ی گفتن به غیر از اینکه بیا زندگی کن ای دوست چی میشه که باشی همیشه شادو خندون نبینم چشاتو گریونو پریشون Chi mishe ke bashi hamishe shado khandon nabinam cheshato geryono parishon هر روز واسه تو یه فرصته جدیده هر روزه خدا پر نوره امیده Har rooz vase to ye forsate jadide har rooze khoda pore nore omide
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ عروسی و اهنگ نوروز میباشد.

زندگی کن و از تمام فکر خیال ها بگذر این گونه می توانی شاد باشی و بیشتر بر لب هایت خنده نقش ببندد. زندگی کن موزیکی بسیار شاد و ریتمیک از علی زندوکیلی بوده که برای شما علاقه مندان به موزیک های شاد در سایت قرار داده شد.

این موزیک زیبا مناسب روز های نوروز بوده و یا می توانید در مراسم عروسی استفاده کرده تا لحظاتی عاشقانه و زیبا برای خود بسازید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک دوستداشتنی غم و غصه هایتان از بین برود.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز علی زند وکیلی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علی زند وکیلی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده زندگی کن را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که زندگی کن علی زند وکیلی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علی زند وکیلی و زندگی کن او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علی زند وکیلی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر زندگی کن به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علی زند وکیلی امیدوار است با عاشقانه زندگی کن بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت زندگی کن علی زند وکیلی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از زندگی کن علی زند وکیلی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: