دانلود آهنگ علی لهراسبی زیبا جان | کیفیت اصلی MP3 + متن

علی لهراسبی – زیبا جان

دانلود اهنگ جدید علی لهراسبی به نام زیبا جان با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ زیبا جان علی لهراسبی از رسانه موزیکیشو

Ali Lohrasbi Ziba Jan Download mp3 320 + Lyrics text

علی لهراسبی – زیبا جان

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 1215

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی لهراسبی – زیبا جان

تو جان مرا اما من از تو فقط جانم یک عشق طلبکارم عاشق نشدی اما از هر که در این دنیا من دوست ترت دارم عاشق که فراوان و دیوانه چو من نیست دلتنگ و با هیچکسم میل سخن نیست تا شمع تویی جانم پروانه منم من انگار شدم با تو یک روح و دو تا تن آرام آرام
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. علی لهراسبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه زیبا جان جدیدترین اثر علی لهراسبی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. علی لهراسبی با آهنگ زیبا جان سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. زیبا جان علی لهراسبی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که علی لهراسبی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط علی لهراسبی، زیبا جان را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای علی لهراسبی به ارمغان آورد. امیدواریم علی لهراسبی بعد از زیبا جان باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ زیبا جان علی لهراسبی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی لهراسبی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. زیبا جان اثری فوق العاده از علی لهراسبی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی لهراسبی سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار زیبا جان بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود زیبا جان علی لهراسبی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی لهراسبی که مربوط به انتشار زیبا جان میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی لهراسبی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه زیبا جان همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی لهراسبی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک زیبا جان تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی لهراسبی در آهنگ زیبا جان لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی لهراسبی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. زیبا جان اثری فوق العاده از علی لهراسبی است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی لهراسبی سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار زیبا جان بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود زیبا جان علی لهراسبی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی لهراسبی که مربوط به انتشار زیبا جان میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی لهراسبی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه زیبا جان همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی لهراسبی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک زیبا جان تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی لهراسبی در موزیک زیبا جان لذت ببرید.

علی لهراسبی زیبا جان را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران علی لهراسبی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از علی لهراسبی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران علی لهراسبی اهنگ زیبا جان را جزو بهترین کارهای او می دانند. زیبا جان علی لهراسبی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه زیبا جان علی لهراسبی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک زیبا جان علی لهراسبی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. علی لهراسبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک زیبا جان جدیدترین اثر علی لهراسبی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. علی لهراسبی با آهنگ زیبا جان سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. زیبا جان علی لهراسبی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که علی لهراسبی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط علی لهراسبی، زیبا جان را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای علی لهراسبی به ارمغان آورد. امیدواریم علی لهراسبی بعد از زیبا جان باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه زیبا جان علی لهراسبی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

علی لهراسبی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ زیبا جان به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده زیبا جان علی لهراسبی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علی لهراسبی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ زیبا جان خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک زیبا جان بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده زیبا جان دعوت کرده است. علی لهراسبی به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. زیبا جان علی لهراسبیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علی لهراسبی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ زیبا جان این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علی لهراسبی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از زیبا جان علی لهراسبی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار علی لهراسبی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب زیبا جان را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده زیبا جان در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. علی لهراسبی در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. زیبا جان علی لهراسبیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. علی لهراسبی نیز در زیبا جان تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه زیبا جان حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی لهراسبی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. زیبا جان اثری فوق العاده از علی لهراسبی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی لهراسبی سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار زیبا جان بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود زیبا جان علی لهراسبی جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی لهراسبی که مربوط به انتشار زیبا جان میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی لهراسبی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه زیبا جان همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی لهراسبی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه زیبا جان تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی لهراسبی در آهنگ زیبا جان لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مخاطب محترم گفته:

آهنگ یهـ بارونش خیلی قشنگترهــ...

نیلو گفته:

عالی بود علی جان آهنگ کاملشو بخون مگر نه عالیییییییییییی خیلی خوب بود

Zahra گفته:

خیییلییی خوووبه🤩🤩