علی لهراسبی صورت | دانلود اهنگ صورت علی لهراسبی + متن کامل + ویدیو

علی لهراسبی – صورت

دانلود اهنگ جدید علی لهراسبی به نام صورت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ صورت علی لهراسبی از رسانه موزیکیشو

Ali Lohrasbi Soorat Download mp3 320 + Lyrics text

علی لهراسبی – صورت

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی لهراسبی – صورت

چقد این صورت عزیزه عزیزه برام من میمیرم تو میخندی یه ریزه برام من نمیخوام از این حالت با هیچی درام منو اینجوری ندیده ندیده کسی تو دقیقا تو همونجا که باید میرسی فرقش این میشه که میکشیم تو دلواپسی ... اگه دستم بهت برسه دیگه واسم هیشکی مث تو قشنگ نیست عشق منی دیوونه چقد این چشمات عسله دیوونم کردن یه سره کسی از تو قلب تو چی میدونه ای وای چه چشمایی اسمم رو نوشت جایی جایی که توی قلبت همیشه آرزوم بود ای وای دلم خواستش دیوونه شدم راستش دیوونه ی آدمی که اون شب رو به روم بود من که آدمش نبودم این عشق دیگه چی بود چشم بهم زدم دلم باهاش خیلی یکی بود من دیگه دیوونم بی تو نمیتونم ... دیگه نمیشد بدون چشمای تو سر کرد من خیلی دوست دارم دیوونه آخه برگرد من دیگه دیوونم بی تو نمیتونم ... ای وای چه چشمایی اسمم رو نوشت جایی جایی که توی قلبت همیشه آرزوم بود ای وای دلم خواستش دیوونه شدم راستش دیوونه ی آدمی که اون شب رو به روم بود ای وای چه چشمایی اسمم رو نوشت جایی جایی که توی قلبت همیشه آرزوم بود ای وای دلم خواستش دیوونه شدم راستش دیوونه ی آدمی که اون شب رو به روم بود
توضیحات

صورت همان جلوه ای است که دل را با خود می برد و همیشه عاشقانه ها را بوجود می آورد. عشق می تواند در یک نگاه اتفاتق بیافتد کهاین عامل خود بخاطر دیدن رخ زیبای یار می باشد. علیرضا طلیسچی صورت را برای شما ترسیم می کند. صورتی که همیشه به یاد خواهید آورد و ذهن شما را درگیر خود کرده است. طلیسچی که مدتی قبل آهنگ های قول میدم و قفس را منتشر کرده بود اینبار سعی داشت کمی متفاوت تر و شادتر به عرصه بازگردد تا روحیه این زمان شنونده های موزیک را به کلی تغییر دهد. اهنگ صورت علی لهراسبی ریتمی شاد و مفهومی عاشقانه و احساسی دارد. همین مورد سبب شده است تا اهنگ صورت علی لهراسبی جز محبوب ترین آثار وی بشمار آید.

علی لهراسبی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ صورت به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده صورت علی لهراسبی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علی لهراسبی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک صورت خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه صورت بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده صورت دعوت کرده است. علی لهراسبی به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند.

صورت علی لهراسبیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علی لهراسبی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ صورت این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علی لهراسبی از آن مستثنی نیست.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سکینه گفته:

آهنگ قفس آهنگ جالبی نیست اینا امیدو میکشن هنر نیست اینا بازی بتا احساسه ......