دانلود آهنگ خنده علی منتظری MP3 اصلی + متن کامل

علی منتظری – خنده

دانلود اهنگ جدید علی منتظری به نام خنده با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خنده علی منتظری از رسانه موزیکیشو

Ali Montazeri Khandeh Download mp3 320 + Lyrics text

علی منتظری – خنده

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 305

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی منتظری – خنده

از اون شباس که امشب هوا چقد نابه بخند برام عشقم این خنده ها کمیابه دلم چه بی تابه چشام نمیخوابه بگو چشمات دل دیوونمو دریابه تو که انقده قشنگی حیف با دلم بجنگی میای سنگین و رنگین دلو برمیداری میری دنبال دردسر عشقم میذارمت رو چشمم بیا دلتو بدش من مارو کشته سر به زیریت گل خندتو از تو باغ صورتت بچینم هوا بارونی شه بیام کنار تو بشینم دلی حرف بزنم تو زیر لب واسم بخندی قشنگی از یه دنیا میره چشماتو میبندی چشماتو میبندی چشماتو میبندی ... تو که انقده قشنگی حیف با دلم بجنگی میای سنگین و رنگین دلو برمیداری میری دنبال دردسر عشقم میذارمت رو چشمم بیا دلتو بدش من مارو کشته سر به زیریت
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار علی منتظری خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب خنده را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده خنده در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. علی منتظری در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. خنده علی منتظریاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. علی منتظری نیز در خنده تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه خنده حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام علی منتظری را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده خنده به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خنده علی منتظری قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران علی منتظری نیز با خوشحالی از انتشار قطعه خنده حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خنده علی منتظری تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی علی منتظری با انتشار آهنگ جذاب خنده از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. علی منتظری نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه خنده رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه خنده علی منتظری لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

علی منتظری خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ خنده به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده خنده علی منتظری میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علی منتظری دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک خنده خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ خنده بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده خنده دعوت کرده است. علی منتظری به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خنده علی منتظریرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علی منتظری که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ خنده این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علی منتظری از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خنده علی منتظری لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی منتظری با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. خنده اثری فوق العاده از علی منتظری است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی منتظری سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار خنده بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود خنده علی منتظری جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی منتظری که مربوط به انتشار خنده میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی منتظری با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه خنده همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی منتظری با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه خنده تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی منتظری در آهنگ خنده لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: