دانلود آهنگ علی منتظری شب | MP3 اصلی و متن

علی منتظری – شب

به زودی علی منتظری به نام شب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شب علی منتظری از رسانه موزیکیشو

Ali Montazeri Shab Download mp3 320 + Lyrics text

علی منتظری – شب

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی منتظری – شب

میخوام شب بشه تنهایی بشینم رو به ماه بگم از دلمو هرچی که بوده بین ما بگم دوری تو سخت تره از بی نفسی ولی بد نمیگم از تو کنار هیچکسی هنوز برام ماهی با اینکه دور دوری بگو مگه میشه تا کی کنم صبوری هنوز میاد اسمت حس جنون میگیرم من حتی از دورم از عشق تو جون میگیرم برات میمیرم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه و اهنگ احساسی میباشد.
علی منتظری شب را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران علی منتظری را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از علی منتظری که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران علی منتظری آهنگ شب را جزو بهترین کارهای او می دانند. شب علی منتظری خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ شب علی منتظری را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه شب علی منتظری لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی منتظری با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. شب اثری فوق العاده از علی منتظری است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی منتظری سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار شب بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود شب علی منتظری جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی منتظری که مربوط به انتشار شب میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی منتظری با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه شب همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی منتظری با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ شب تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی منتظری در موزیک شب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: