اهنگ اسم تو چی داره علی یاسینی | دانلود اهنگ علی یاسینی اسم تو چی داره + متن

علی یاسینی – اسم تو چی داره

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی به نام اسم تو چی داره با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اسم تو چی داره علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini Esme To Chi Dare Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – اسم تو چی داره

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – اسم تو چی داره

داره میسوزه دلم واسه خودم آخ من بیچاره هنوز اسمت میاد میلرزه دلم اسم تو چی داره آخه دیوونه مغرورمی ستاره پرنورمی آخ همه جونمی تو همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست چقده تنگه دلم چند شبه که آروم نداره من حسودیم میشه به هرکی که رد شه از کنارت آخه دیوونه مغرورمی ستاره پرنورمی آخ همه جونمی تو همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست
توضیحات

علی یاسینی را می توان از خواننده های جوان دنیای موسیقی معرفی کرد که اکنون توانسته است در زمینه موسیقی پاپ شهرت بسیار خوبی را بدست بیاورد. این خواننده جوان بوده و سبک موسیقی خود را نیز بصورتی جوان پسندانه روانه بازار می کند. این هنرمند اهل استان البرز بوده و اکنون همه شنونده های موزیک های پاپ بی صبرانه منتظر شنیدن موزیک های جدید وی هستند.

علی یاسینی برای مدتی در خوانندگی وقفه ای انداخت و دلیل این صبر و سکوت را آماده کردن آلبوم جدیدش که همه کارهای این آلبوم و آهنگ هایش را خودش انجام داده است معرفی کرده است. بعد از مدت این هنرمند محبوب اهنگ چراغونی را روانه بازار موسیقی کرد که شما شنونده های می توانید این موزیک و سایر اهنگ های علی یاسینی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم علی یاسینی تهیه کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

گفته می شه که توجه اتصال میاره به این معنی که به هر چی زیاد تو جه کتید، بهش قدرت می دید تا بتونه شما روناراحت و یا خوشحال کنه پس باید مراقب باشیم به چه چیزهایی در زندگی و یا چه کسایی توجه می کنیم، چون این طوری بدون اینکه بدونیم به اونها اجازه می دیم تا وارد حریم امن ما بشن.

آهنگ  احساسی “اسم تو چی داره” از علی یاسینی عزیز هم اشاره به این موضوع داره. وقتی کسی رو دوسش دارن، اسمش رو همه جا می بینید و یا همه چیز شما رو یاد اون و خاطراتی که با هم داشتید می ندازه که این یعنی شما این قدرت رو بهش دادید تا بتونه تا این حد رو شما و زندگیتون تاثیر بزاره. شما عزیزان موزیکی شویی می تونید این آهنگ عاشقانه زیبار و هم اکنون با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن غمگین اون رو به صورت کامل برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: