علی یاسینی اگه به من بود | اهنگ جدید علی یاسینی اگه به من بود + متن

علی یاسینی – اگه به من بود

دانلود آهنگ قدیمی علی یاسینی به نام اگه به من بود با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اگه به من بود علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini Age Be Man Bood Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – اگه به من بود

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 18

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – اگه به من بود

اگه به من بود که دیدنتو ممنوع میکردم فقط خودم نگات کنم اگه به من بود که هر کاری میشد واسه تو میکردم به جا خودم اگه به من بود باز میومدم به دیدنت بگو از کجا بیام اتفاقی ببینمت بگو چی میشه یهو اینجوری تو بد میشی میام از راهی که فکر کنم توام رد میشی بگو بگذره چقدر بپره از سرم هوات نمیدونی به خدا لک زده این دلم برات نمیدونی نمیشه هیچوقت ازت دست کشید اگه به من باشه که انقد میام خسته شی بگو بگذره چقدر بپره از سرم هوات نمیدونی به خدا لک زده این دلم برات نمیدونی نمیشه هیچوقت ازت دست کشید اگه به من باشه که انقد میام خسته شی این کارا که چیزی نیس بدتر از اینم دیدم تو که هر سازی زدی منم باهاش رقصیدم هر کاری که کردیم با دلخوری خندیدم هی بزن خراب کن و تاوانشو من میدم نگو هیچوقت نمیشه باز دیدت بگو بینم مث من کی تو دلش رات میده دل من تنگته هر وقت که بیای باز دیره انقده خاطره داریم بریم پات گیره بگو بگذره چقدر بپره از سرم هوات نمیدونی به خدا لک زده این دلم برات نمیدونی نمیشه هیچوقت ازت دست کشید اگه به من باشه که انقد میام خسته شی بگو بگذره چقدر بپره از سرم هوات نمیدونی به خدا لک زده این دلم برات نمیدونی نمیشه هیچوقت ازت دست کشید اگه به من باشه که انقد میام خسته شی
توضیحات

علی یاسینی را می توان از خواننده های جوان دنیای موسیقی معرفی کرد که اکنون توانسته است در زمینه موسیقی پاپ شهرت بسیار خوبی را بدست بیاورد. این خواننده جوان بوده و سبک موسیقی خود را نیز بصورتی جوان پسندانه روانه بازار می کند. این هنرمند اهل استان البرز بوده و اکنون همه شنونده های موزیک های پاپ بی صبرانه منتظر شنیدن موزیک های جدید وی هستند.

علی یاسینی برای مدتی در خوانندگی وقفه ای انداخت و دلیل این صبر و سکوت را آماده کردن آلبوم جدیدش که همه کارهای این آلبوم و آهنگ هایش را خودش انجام داده است معرفی کرده است. بعد از مدت این هنرمند محبوب اهنگ چراغونی را روانه بازار موسیقی کرد که شما شنونده های می توانید این موزیک و سایر اهنگ های علی یاسینی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم علی یاسینی تهیه کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

اهنگ اگه به من بود علی یاسینی یکی از موزیک های زیبا و بسیار شنیدنی از این خواننده محبوب بوده که ریتمی آرام و دلنشین با مفهومی عاشقانه و احساسی دارد. اهنگ اگه به من بود علی یاسینی را می توانید هم اکنون از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید.

امیدوارم با شنیدن اهنگ علی یاسینی اگه به من بود لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: