اهنگ علی یاسینی برگرد | دانلود اهنگ برگرد علی یاسینی {با کیفیت عالی} + متن اهنگ

علی یاسینی – برگرد

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی به نام برگرد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ برگرد علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini Bargard Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – برگرد

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – برگرد

از هرجا رد میشم همش حرف توئه ولی از ترس آبروم من اصلا نمیارم به روم من که بد تنگه دلم انگار اصلا بی تو نمیتونم ولی تورو نمیدونم تورو نمیدونم خودت ببین چیکار کردی تو با من یادگاریات هنوز کنج اتاقم فکر تو هر شب داره میاد سراغم برگرد پا رو دل دیوونه خستم نذار برگرد واسه من ساده تو بازی در نیار برگرد مث تو کی با دلم بد کرد برگرد پا رو دل دیوونه خستم نذار برگرد واسه من ساده تو بازی در نیار برگرد مث تو کی با دلم بد کرد فکر تو رد میشه از سرم ولی نمیدونم خودت کجایی لااقل چیزی بگو حرفی بزن نشونیی عکسی صدایی خودت ببین چیکار کردی تو با من یادگاریات هنوز کنج اتاقن فکر تو هر شب داره میاد سراغم برگرد پا رو دل دیوونه خستم نذار برگرد واسه من ساده تو بازی در نیار برگرد مث تو کی با دلم بد کرد برگرد پا رو دل دیوونه خستم نذار برگرد واسه من ساده تو بازی در نیار برگرد مث تو کی با دلم بد کرد
توضیحات

علی یاسینی یکی از خواننده های جوان و خوش آتیه موسیقی پاپ امروز است. او که متولد سال 1370است، به دلیل تن صدای بمی که دارد طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این آهنگ تهران که بعد از انتشارش سر و صدای زیادی به چا کرد باعث شد تا بعضی از طرفداران او فکر کنند بین علی یاسینی و یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام به نام ملیکا تهامی ارتباط احساسی وجود دارد. البته این احتمال وجود دارد که این آهنگ برای داستان عشقی ملیکا تهامی خونده شده باشد و یا اینکه ملیکا و عشق ناشناسش با این آهنگ بوده که خاطره سازی کردن و گرنه چطور ممکن است که تمام نشانه های زندگی عشقی او در این ترانه آمده باشد.

علی یاسینی خواننده جوان موسیقی پاپ که کار آهنگسازی، تنظیم کنندگی و ترانه سرایی اکثر آهنگ هایش را نیز خودش انجام می دهد، این روز ها بین نسل جوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از تک آهنگ های احساسی او “برگرد” نام دارد. علی یاسینی یکی از خواننده های خوب کشور است که توانسته در زمینه موسیقی و خوانندگی شهرت بسیار خوبی را بدست بیاورد. این خواننده جوان معمولا شعر های خود را سعی دارد تا براساس نیاز های جوان های امروزی جامعه ایجاد کرده باشد. بر این اساس توانست شهرت خوبی را در زمینه موسیقی بدست بیاورد.

عشق سوزانی که با همه سختی ها و حرف ها و نگاه های منفی دیگران باز هم برای شما ارزش دارد یک عشق ناب است. آهنگ آرام و احساسی برگرد علی یاسینی یک آهنگ غمگین و البته عاشقانه است که  ترانه، آهنگ، تنظیم ، میکس و مسترینگ آن با علی یاسینی می باشد. شما می توانید این آهگ گوشنواز را با 2 کیفیت بسیار عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه نیز متن کامل آهنگ را در اختیار شما قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: