دانلود آهنگ علی یاسینی بهتر از منه کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

علی یاسینی – بهتر از منه

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی به نام بهتر از منه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بهتر از منه علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini Behtar Az Mane Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – بهتر از منه

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 564

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – بهتر از منه

اون حتما بهتر از منه یه لحظم از تو فکرت نمیره حتما مثل من نیست حرصت نمیده واسه من کسی مثلت نمیشه اون حتما بهتر از منه مثل من نیست که حرفات نره تو کتش عصبی نمیشه بحث کنه برا موندنت همه چیو خورد کنه توی سر و صورتش حتما گفتم حسمو بهش بذار ندونه این روزا تا همیشه چرا نمونه تو بیرون میکردی نگاه از خونه میگفتی اون وسطیه ستارمونه الان تنهایی همه آرزوهامو که برد حیفه هرچی خاطره که با تو که مرد حتما بهتر از منه حتما با اونم میشه ستاره هارو شمرد بهتر از منه یه لحظم از تو فکرت نمیره حتما مثل من نیست حرصت نمیده واسه من کسی مثلت نمیشه اون حتما بهتر از منه مثل من نیست که حرفات نره تو کتش عصبی نمیشه بحث کنه برا موندنت همه چیو خورد کنه توی سر و صورتش حتما اون بهتر از منه یه لحظم از تو فکرت نمیره حتما مثل من نیست حرصت نمیده واسه من کسی مثلت نمیشه اون حتما بهتر از منه مثل من نیست که حرفات نره تو کتش عصبی نمیشه بحث کنه برا موندنت همه چیو خورد کنه توی سر و صورتش حتما هميشه وصل دلم به دل تو ميمونه شايد بهتره قلقتو ميدونه شايد من بدم شايد گند زدم شايد نيومدم به چش تو ديوونه آخرا نميشد باهم بسازيم هى بحث خوب نبودى با من يه ثانيه شايد بهتر از منه آدم حسابيه مهم نيست بگى پشتم چى مهم نيست اگه مث همه دشمن شى فقط بهم قول بده اشتباه نكنى فقط بهم قول بده خوشبخت شى من خواب به چشمام بد تو نمياد بچه شدى چرا من كه هيچ وقت بدتو نميخوام بهتر از منه شايد سمت تو نمياد بهتر از منه یه لحظم از تو فکرت نمیره حتما مثل من نیست حرصت نمیده واسه من کسی مثلت نمیشه اون حتما بهتر از منه مثل من نیست که حرفات نره تو کتش عصبی نمیشه بحث کنه برا موندنت همه چیو خورد کنه توی سر و صورتش حتما
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ دیسلاو میباشد.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی یاسینی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بهتر از منه اثری فوق العاده از علی یاسینی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی یاسینی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بهتر از منه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بهتر از منه علی یاسینی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی یاسینی که مربوط به انتشار بهتر از منه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی یاسینی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ بهتر از منه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی یاسینی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه بهتر از منه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی یاسینی در اهنگ بهتر از منه لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی یاسینی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بهتر از منه اثری فوق العاده از علی یاسینی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی یاسینی سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بهتر از منه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بهتر از منه علی یاسینی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی یاسینی که مربوط به انتشار بهتر از منه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی یاسینی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک بهتر از منه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی یاسینی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ بهتر از منه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی یاسینی در موزیک بهتر از منه لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی یاسینی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بهتر از منه اثری فوق العاده از علی یاسینی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی یاسینی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بهتر از منه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بهتر از منه علی یاسینی جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی یاسینی که مربوط به انتشار بهتر از منه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی یاسینی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ بهتر از منه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی یاسینی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ بهتر از منه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی یاسینی در ترانه بهتر از منه لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام علی یاسینی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده بهتر از منه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بهتر از منه علی یاسینی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران علی یاسینی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ بهتر از منه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بهتر از منه علی یاسینی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی علی یاسینی با انتشار قطعه جذاب بهتر از منه از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. علی یاسینی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه بهتر از منه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه بهتر از منه علی یاسینی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. علی یاسینی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه بهتر از منه جدیدترین اثر علی یاسینی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. علی یاسینی با ترانه بهتر از منه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بهتر از منه علی یاسینی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که علی یاسینی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط علی یاسینی، بهتر از منه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای علی یاسینی به ارمغان آورد. امیدواریم علی یاسینی بعد از بهتر از منه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه بهتر از منه علی یاسینی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام علی یاسینی را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده بهتر از منه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بهتر از منه علی یاسینی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران علی یاسینی نیز با خوشحالی از انتشار موزیک بهتر از منه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بهتر از منه علی یاسینی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی علی یاسینی با انتشار اهنگ جذاب بهتر از منه از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. علی یاسینی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه بهتر از منه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه بهتر از منه علی یاسینی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که علی یاسینی با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بهتر از منه اثری فوق العاده از علی یاسینی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. علی یاسینی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بهتر از منه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بهتر از منه علی یاسینی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست علی یاسینی که مربوط به انتشار بهتر از منه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی علی یاسینی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ بهتر از منه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. علی یاسینی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ بهتر از منه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای علی یاسینی در اهنگ بهتر از منه لذت ببرید.

علی یاسینی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه بهتر از منه به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده بهتر از منه علی یاسینی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علی یاسینی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک بهتر از منه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه بهتر از منه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده بهتر از منه دعوت کرده است. علی یاسینی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بهتر از منه علی یاسینیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علی یاسینی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک بهتر از منه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علی یاسینی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بهتر از منه علی یاسینی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

علی یاسینی بهتر از منه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران علی یاسینی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از علی یاسینی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران علی یاسینی ترانه بهتر از منه را جزو بهترین کارهای او می دانند. بهتر از منه علی یاسینی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک بهتر از منه علی یاسینی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه بهتر از منه علی یاسینی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز علی یاسینی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علی یاسینی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده بهتر از منه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بهتر از منه علی یاسینی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علی یاسینی و بهتر از منه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علی یاسینی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بهتر از منه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علی یاسینی امیدوار است با عاشقانه بهتر از منه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بهتر از منه علی یاسینی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بهتر از منه علی یاسینی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ بهتر از منه علی یاسینی را نشنیده باشد. علی یاسینی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی علی یاسینی برای قطعه فوق العاده بهتر از منه و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بهتر از منه علی یاسینی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ بهتر از منه در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام علی یاسینی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بهتر از منه پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه علی یاسینی بهتر از منه خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود علی یاسینی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ بهتر از منه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. علی یاسینی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ بهتر از منه فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بهتر از منه علی یاسینی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
هیوان گفته:

عالی نبود یه خورده سبک جالبی نیش