اهنگ تبر علی یاسینی | دانلود اهنگ تبر علی یاسینی {با کیفیت اصلی} + متن اهنگ

علی یاسینی – تبر

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی به نام تبر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تبر علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini Tabar Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – تبر

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 13

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – تبر

میریزه به هم انگار همه چی‌ صورتت که میوفته یادم چیزی نمونده واسم عمرو جونو همشو پای تو دادم بس که ساده ام ازت فرشته ساختم تو سرم نبودی حتی نصف آدم میمونه یادمهرکی‌ رسید یه دست انداخت کند یه تیک از این دل مارو دیگه بسه برام بیشتر از این خسته نکن تو این پاهارو تو هم مثل همه اهل بازیو کلکی اهل نروسخته بفهمی همه عمرت تلف شده من یه درختم که عاشقِ تبر شده با این که میدونه زخمیش میکنی‌ می‌خواد تورو بغل کنه سخته بفهمی همه عمرت تلف شده من یه درختم که عشق تبر شده با این که میدونه زخمیش میکنی‌ می‌خواد تورو بغل کنه بغل کنههمش می‌گردم دنبالت یه سره خدا خدا میکنم این روزا بگذره بزن بشکنش این تن خسته رو که تو بزنی‌ از غریبه بهتره بیا بیا که جات تو این دلم خالیه بیا بزن که زخمت عمیق یادگاری سخته بفهمی همه عمرت تلف شدهمن یه درختم که عاشقِ تبر شده با این که میدونه زخمیش میکنی‌ می‌خواد تورو بغل کنه بغل کنه سخته بفهمی همه عمرت تلف شده من یه درختم که عشق تبر شده با این که میدونه زخمیش میکنی‌ می‌خواد تورو بغل کنه بغل کنه
توضیحات

علی یاسینی را می توان از خواننده های جوان دنیای موسیقی معرفی کرد که اکنون توانسته است در زمینه موسیقی پاپ شهرت بسیار خوبی را بدست بیاورد. این خواننده جوان بوده و سبک موسیقی خود را نیز بصورتی جوان پسندانه روانه بازار می کند. این هنرمند اهل استان البرز بوده و اکنون همه شنونده های موزیک های پاپ بی صبرانه منتظر شنیدن موزیک های جدید وی هستند.

علی یاسینی برای مدتی در خوانندگی وقفه ای انداخت و دلیل این صبر و سکوت را آماده کردن آلبوم جدیدش که همه کارهای این آلبوم و آهنگ هایش را خودش انجام داده است معرفی کرده است. بعد از مدت این هنرمند محبوب اهنگ چراغونی را روانه بازار موسیقی کرد که شما شنونده های می توانید این موزیک و سایر اهنگ های علی یاسینی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم علی یاسینی تهیه کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

علی یاسینی خواننده جوان موسیقی پاپ که کار آهنگسازی، تنظیم کنندگی و ترانه سرایی اکثر آهنگ هایش را نیز خودش انجام می دهد، این روز ها بین نسل جوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از تک آهنگ های احساسی او “تبر” نام دارد. او در این آهنگ ترک شدن یک عاشق و رابطه عاشقانه ای را که از دست رفته، به برف تشبیه می کند. این آهنگ در عین داشتن یک متن غمگین، موسیقی بسیار زیبایی دارد که گوش دادن به آن می تواند لذت بخش بخش باشد.

علی یاسینی هم به جرگه آرتیست های سال هزار و سیصد و نود و نه پیوست و خیلی زود اولین آهنگ خود را در سال جدید منتشر کرد. تبر علی یاسینی موزیکی غمگین و به عنوانی دیسلاو می باشد که با اجرای بسیار خوب و قوی علی یاسینی بسیار بسیار دلچسب و پر حس شده است. ترانه ای بس دلنشین که به افرادی که به تازگی شکست عشقی خورده اند اصلا توصیه نمی شود.

ما در موزیکیشو امیدواریم شما از شنیدن اهنگ تبر علی یاسینی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Faranak گفته:

Perfect

دریا گفته:

عالی مثل ترانه ی دریا مثل قطرات بارون که به شیشه میزنه