تلخ علی یاسینی | دانلود اهنگ علی یاسینی تلخ(قرارمون این نبود با همدیگه سرد بشیم) + متن

علی یاسینی – تلخ

دانلود اهنگ جدید علی یاسینی به نام تلخ با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تلخ علی یاسینی از رسانه موزیکیشو

Ali Yasini Talkh Download mp3 320 + Lyrics text

علی یاسینی – تلخ

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 19

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علی یاسینی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی یاسینی – تلخ

یعنی بعدِ من، دستات مالِ کی میشه واسه من، سخت بود واسه تو، ساده اس همیشه یعنی کی مثلِ من، پای تو دنیاشوُ می بازه اصلاً نمی خورد، به اون چشمای نازت قرارمون این نبـود؛ با هم دیگه سرد بشیم قرارمون این نبــود؛ یه خاطره ی تلخ بشیم قرارمون این نبـــود؛ سَر کنیم با هر کسی طعنه میزنن بهــم، این آدمای لعنتی نمی خواستم باور کنم، باختنت آسون بود نمی خواستم یادت بیُفتم، هر وقت که بارون بود نمی خواستم باور کنم، دروغه کلِ حرفـــات نمی خواستم به جای تو… کنارم بشینن، عکسات قرارمـون این نبود؛ با هم دیگه سـرد بشیم قرارمــون این نبود؛ یه خاطره ی تلخ بشیم قرارمـــون این نبود؛ سَر کنیم با هر کسی طعنه میزنن بهم، این آدمای لعنتی قرارمـون این نبود؛ با هم دیگه سـرد بشیم قرارمــون این نبود؛ یه خاطره ی تلخ بشیم قرارمـــون این نبود؛ سَر کنیم با هر کسی طعنه میزنن بهم، این آدمـــای لعنتی
توضیحات

علی یاسینی خواننده بسیار جوان و جویای نام که چندسالی است با موزیک های با معن و مفهوم خود توانسته دل خیلی از علاقه مندان به موزیک را بدست بیاورد آهنگی را منتشر کرده است به نام تلخ. تلخ موزیکی است آرام و دیسلاو که امروزه این موزیک های طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

تلخ درواقع مفهومی بسیار زیبا دارد، هیچگاه تلخی باب میل کسی نبوده و نخواهد بود. این موضوع را همه گفته اند و می گویند. یه هر حال شنیدن آهنگ تلخ علی یاسینی در اوقاتی که بعد از رابطه نیاز به تنهایی دارید می تواند به شما آرامشی که نیاز دارید را هدیه دهد.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و نهایت لذت را از این اهنگ غمیگن ببرید. ملودی و تنظیم اهنک تلخ را نیز خود علی یاسینی انجام داده است.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: